Fick en inbjudan till "Vi som fått HIV på Thailandssemestern" (Den kanske var gammal, men ganska rolig).
Jag kommer att gå med.
Den hette innan namnbytet "Tjejerna mot killarna - först till 100.000" Har för mig att det där var killgruppen!
Dom diskuterar fortfarande haiti-gruppen i vissa grupper och jag kunde inte låta bli att slänga på ett lass till!
Citat:
Ursprungligen postat av Jacob Johan Anckarström
Tyvärr måste jag meddela att när vi betalat alla revisorer, advokater, marknadsförare och administrationskostnader blev det ett underskott på 125.413 sek.
Jag skämdes lite när jag lämnade in fakturan på Haitis konsulat!
HAHAHAHAHAHA LOLOLOLOLOL ROFLCOPTER och en massa annan skit, vad jag har skrattat åt Aftonpravdans bild med 2kr-admin och Planta på.
Dags att byta namn till Failbladet eller Aftonfailet kanske?
Haha den här bluffen blir ju mer och mer episk för varje timme som går.
Man kan ju undra vad som händer när Flashback får all denna media-uppmärksamhet dock... Forumet är ju inte känt för att vara allt för utåtriktat och öppet för allmänheten om man säger så...
Den hemliga sponsorn var naturligtvis dejtingsajten
www.shakemyworld.com
Du får inte göra så där dempa, jag kan ju skratta ihjäl mig, den var ju riktigt rolig HAHAHAHA, nästan lika bra som Aftonfailets trollbild Jag ska fan sno och klistra in i diverse Haitigrupper hehe.
Dom jag känner är med i gruppen just pga av nekrofilgrejen. : o
Så alla behöver inte vara "naiva utan att klara av källkritik".. jag gick aldrig med, mest för att jag aldrig går med i nåt, men vet folk som också bara klickar ja, och sen skrattade när dom såg vad det egentligen var.
Det var väl lite roligt, även om det inte direkt är min sorts humor..
inte så konstigt att folk gick med i gruppen eftersom det finns/funnits sådana grupper som varit seriösa innan.
Jag har aldrig sett en seriös grupp som skänker pengar beroende på hur många medlemmar de har. Den senaste gruppen jag såg skulle skänka 3kr/medlem till något välgörande men mycket riktigt var det en trollgrupp.
Jag har aldrig sett en seriös grupp som skänker pengar beroende på hur många medlemmar de har. Den senaste gruppen jag såg skulle skänka 3kr/medlem till något välgörande men mycket riktigt var det en trollgrupp.
inte så konstigt att folk gick med i gruppen eftersom det finns/funnits sådana grupper som varit seriösa innan.
Det som skulle skilja en seriös grupp mot en uppenbar trollgrupp, är att de som skänker pengarna aldrig skulle vara "hemliga" om det hade varit på riktigt.