2010-01-20, 18:30
Bannlyst
Cubaner beskevs ju bra under...1970 talet.... Haiti har alltid varit ett problem...många negrar inga råvaror=billig arbetskraft Men Dominikanska republiken(samma ö) klarar sig ju fin fint,,(vitt styre)
Citera
2010-01-20, 18:30
Medlem
baffbaffs avatar
Förbannat roligt. Skrattade nästan till på tuben imorse.
Citera
2010-01-20, 18:31
Medlem
Kalle Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheZoo
Är det en ny Mashiach på turne eller?

Lustigt du varit reggad så länge men just detta upprör dig så, föll din Facebook illusion samman och ditt samvete blev blybeklätt. Sorry, klicka på någon ny grupp eller gör något vetigt.

Ja det upprör mig att småpojkar leker med godtrogna människors försök till att på alla sätt hjälpa andra som behöver hjälp.

Men tyvärr är ni ju alldeles för omogna/trögfattade att se poängen i det som är fel med detta. Förväntar mig inte direkt något bra svar härifrån heller men men..

Men som sagt, det finns och kommer alltid finnas en tid i sitt liv som man inte förstår bättre utan försöker va häftiga för andra.
Citera
2010-01-20, 18:31
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle E
Hade du läst vad jag skrivit i ett par svar innan så hade kanske även du förstått vad jag menar med detta. Det har inte med speciellt facebookgrupper att göra, det är just tanken att "ja hjälper det dem på någotvis att jag visar intresse/klickar på något så gör jag det"
Finns en ny grupp som garanterar världsfred och ingen svält. Joina och gör en insats.
Citera
2010-01-20, 18:32
Medlem
Kalle Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Du har ju missuppfattat situationen grovt ingen har skrattat åt det fruktansvärda som hände på Haiti utan på att 220 000! Svenskar är på samma intelligensnivå som en tre åring. Sedan alla dessa människors kommentarer när de försökte rikta sin ilska mot personen som bytte namnet istället för att rikta den mot sin egen dumhet.

De hade iaf tanken att kunde det funka och kunde det hjälpa så gör man det. Kalla det idiotiskt eller dum eller vad du vill.
Citera
2010-01-20, 18:32
Medlem
TurboBoosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Dre
Nytt trollarforum: http://wwww.ecommunity.se/

Hjälp till och gör världen bättre genom att registrera dig nu!

*host* reklam? *host*
Ge upp för fan..

Det var roligt de första gångerna, ditt försök var ju faktiskt rätt givande, nu är det bara tradigt och alla försöker bräcka varandra i att vara så icke-PK som möjligt. Känns rätt svårt att skratta åt obduktionsbilder om man inte är en härdad MGB-fluktare.

Tyckte gruppen var jävligt genomskinlig från början, så jag sket i den. Trodde aldrig att det skulle vara så många som inte kunde genomskåda tramset.. skrämmande.
Citera
2010-01-20, 18:33
Bannlyst
idiotiskt OCH dumt
Citera
2010-01-20, 18:34
Medlem
Raudsepps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboBoost
*host* reklam? *host*
Ge upp för fan..

Det var roligt de första gångerna, ditt försök var ju faktiskt rätt givande, nu är det bara tradigt och alla försöker bräcka varandra i att vara så icke-PK som möjligt. Känns rätt svårt att skratta åt obduktionsbilder om man inte är en härdad MGB-fluktare.

Tyckte gruppen var jävligt genomskinlig från början, så jag sket i den. Trodde aldrig att det skulle vara så många som inte kunde genomskåda tramset.. skrämmande.

Well, humorn låg ju inte i gruppens profilbild..
Citera
2010-01-20, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TurboBoost
*host* reklam? *host*
Ge upp för fan..

Säger som du, genomskådade det direkt---men därför avslöjar man ju inte ett gott skämt - haft mina åsikter

Men att journalister inte har häng med övergår fanimej mitt förstånd...gruppen var ju helt öppen i flera år...men dom väntar väl tills det blir skandal SEN informeras allmänheten...hahaha
Citera
2010-01-20, 18:40
Medlem
Orzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle E
De hade iaf tanken att kunde det funka och kunde det hjälpa så gör man det. Kalla det idiotiskt eller dum eller vad du vill.

Men det kunde aldrig funka. Det är ingen slumpgenerator som i 1/10 fall funkar och i 9/10 inte gör det. Gruppen var falsk punkt slut det fanns ingen möjlighet att det skulle komma några pengar från den. Känner man att man vill ge pengar till Haiti kan man göra en donation på flera olika sätt till organisationer som sedan sänder hjälp. Själv föredrar jag att skänka pengar till andra projekt men vi tänker inte alla olika.
Citera
2010-01-20, 18:43
Medlem
Kalle Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Men det kunde aldrig funka. Det är ingen slumpgenerator som i 1/10 fall funkar och i 9/10 inte gör det. Gruppen var falsk punkt slut det fanns ingen möjlighet att det skulle komma några pengar från den. Känner man att man vill ge pengar till Haiti kan man göra en donation på flera olika sätt till organisationer som sedan sänder hjälp. Själv föredrar jag att skänka pengar till andra projekt men vi tänker inte alla olika.

Orkar snart inte skriva om allt jag menar igen ..

Jag säger ju att HADE det funka som det sas, om det nu fanns företag eller dylikt som kunde göra något liknande.

Och att en människas enkla lilla klick skulle generera något i slutändan så varför inte klicka? Det är ju trots allt bara en facebookgrupp så vatusan gör det om man går med i en sådan i god tro?
Citera
2010-01-20, 18:45
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Tycker inte heller att FB ska köra fast.. Nu tycker jag det är dags för någon ny aktivitet! Facebook-trollning blir ju lamt i längden, måste ju finnas något nytt sattyg att ta tag i

Annars kan väl kuppen ses som lyckad. Är väl första gången på ett bra tag som FB får så mkt plats i media?
Vad gör man när Sverige är för litet, man går internationellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in