Man får väl verkligen konstatera att människor är naiva, med tanke på alla mina vänner som gick med, trots den uppenbara bluffen, får man ju skämmas en aning för sin bekantskapskrets...
Men visst, en genial idé, trist bara att det var massa barn som hann att gå med i gruppen som fick bilden uppfläkt i ansiktet. Hoppas dom inte fattade vad den föreställde, eller har pedagogiska föräldrar som förklarar att det var en "Area 51 docka".
Ja jo- jag såg originalbilderna, men de kan väl verkligen inte vara sanna?
Hade varit roligare med nåt rasistskämt eller vad som helst, men det där var lite väl magstarkt. Hade sett fram emot ett elegantare skämt, som hade kunnat blivit historiskt. Nu blev det bara omoget och motbjudande. Men alla har vi olika sinne för humor.
Har fullt upp med att säga åt kiddet här hemma: Gå inte med i "Profilewatcher" (en grupp som ökar konstant) och gå inte på utlottningen av en MacPro mfl grupper på facebook. Förr i tiden kallades sånt här för Nigeriabrev och allehanda kedjebrev, men svenska folket är fortfarande lika lättlurade och okritiska mot källor

För att inte tala om massmedia som verkligen TROR på att det var riktiga pengar inblandade. Ja, jösses!
Trollen har lyckats med ett "intressant" experiment som jag hoppas resulterar i att människor slutar tro på att allt som står på internet är sant.