Citat:
Ursprungligen postat av FatPete
men det är ju precis detta man gjort. med enda skillnaden att man inte skrivit folk på näsan eller "länkat" dom till slutsatser dom borde dra själva. den som inte, i och med detta, räknat ut att det är hyfsat vettigt med ett visst mått av källkritik, den människan trollar sig själv på daglig basis ändå.
kul att du kallar det "ointelligent", och sedan föreslår nån slags jävla dagisvariant - "men man kan ju låta människor få lära sig något av de här med informativa länkar och studiemateriel", allvarligt... man kan inte
få någon att förstå nånting, det är upp till varje människa att själv göra.
att ditt förslag inte alls hade varit lika roligt är ju såklart inget jag tar hänsyn till

Nej jag tycker inte man fick fram budskapet så bra.
Huvudsaken för detta var nog ett gott skratt, inte att få folk att förstå.
Du verkar inte vilja få folk på rätt spår, eller så tar du bara mitt inlägg negativt och försvarar det hela.
Jag menar inte att mitt förslag hade varit roligt, men det hade nog öppnat upp ögonen för massor av människor.