2010-01-19, 19:50
Medlem
Nä nu återkommer jag imorgon för att se hur detta har utvecklats.
Senast redigerad av DickPitt 2010-01-19 kl. 19:56.
Citera
2010-01-19, 19:51
Medlem
lil richs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnus.nilsson
Offtopic:

http://www.facebook.com/#/group.php?gid=413965375544&ref=ts Någon som vill hjälpa till lite med Namnändring om ca 30 min, PMa!

Ontopic: Härligt när folk påstår att dem vet vem som är admin i gruppen. "Han ska polisanmälas"
Inte tillåtet...Bara dumt att dra upp det igen då denna tråd säkerligen ligger på gränsen att bli låst från början.
Citera
2010-01-19, 19:51
Medlem
Väntar fortfarande på gruppen "Vi som gick med i Haiti-gruppen EFTER den bytte till nekrofiltema".

Tyvärr vill inte Facebook tillåta mig skapa den gruppen....
Citera
2010-01-19, 19:52
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollare

Men jag klickade in mig på gruppen nu och får se typ en nekrofilbild och en uppsprättad mage.
Den bilden kommer jag ha kvar på min näthinna i flera år om jag känner mig
själv rätt, och må dåligt av.

Folk är jävligt trångsynta ibland och tänker inte på att vissa tar personlig skada av att se sånt.

Alla är inte häftiga wannabekriminella Flashbackkillar med empatistörningar, vissa är känsliga, vanliga människor.
Precis, nu vet du hur jag mår av din avatar som borde vara lolita Spears i skoluniform.

Personlig skada
Citera
2010-01-19, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheZoo
Precis, nu vet du hur jag mår av din avatar som borde vara lolita Spears i skoluniform.

Personlig skada

Stördo.
Citera
2010-01-19, 19:54
Medlem
Mackss avatar
Citat:
Men för i helvete!!!!

Alltså, ärligt talat.
Trollning hit eller dit är en sak. Den där gruppen fattade jag redan från
början var fejk.

Men jag klickade in mig på gruppen nu och får se typ en nekrofilbild och en uppsprättad mage.
Den bilden kommer jag ha kvar på min näthinna i flera år om jag känner mig
själv rätt, och må dåligt av.

Folk är jävligt trångsynta ibland och tänker inte på att vissa tar personlig skada av att se sånt.

Alla är inte häftiga wannabekriminella Flashbackkillar med empatistörningar, vissa är känsliga, vanliga människor.

Förstår du har jag känner då ? Jag kollade igenom hela nekrofil tråden på flashback för att hitta den perfekta profilbilden på min grupp !
Citera
2010-01-19, 19:54
Medlem
Mengele.s avatar
Citat:
Stördo.

Om du mådde illa av den bilden har du inte sett mycket ...
Citera
2010-01-19, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vozrozhdeniya
Väntar fortfarande på gruppen "Vi som gick med i Haiti-gruppen EFTER den bytte till nekrofiltema".

Tyvärr vill inte Facebook tillåta mig skapa den gruppen....

Jag lyckades men vill inte outa mig totalt, raderades igen. Lär vara en hel del som gjort likadant. Dyker en sådan upp så går jag med.

Kan inte någon skapa en grupp "Minst tvåhundratusen svenskar är naiva, avskaffa deras rösträtt."
Citera
2010-01-19, 19:55
Medlem
TheMouses avatar
Faktum är att dessa tilltag, osmakliga eller ej, faktiskt hjälper till att göra våran värld bättre.
Detta får förhoppningsvis upp ögonen och ifrågasättandet hos en massa naiva människor som egentligen borde ha en egen förmyndare, ja kanske till och med en personlig assistent.
För har man såpass hjärnkapacitet att man klurar ut hur man äter, sover, skiter osv så borde man kunnat räkna ut att detta inte var något pålitligt.
Citera
2010-01-19, 19:56
Medlem
Kyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onemoreuser
http://www.svenskbladet.se/utrikes/index.php?alias=34_arig_svensk_man_raddar_barnen_i _afrika_fran_svalt.html

OMG jag kanske borde gå ur greenpeace och iställe bara joina deras facebook grupp.. Skillz om jag får sova inatt då.
Citera
2010-01-19, 19:57
Medlem
organismens avatar
Haha ajo det var kul så länge det varade, synd bara att gruppen är borttagen nu (verkar det som)....Jag vill ju läsa alla inlägg ifrån alla vidriga, uppspelta människor som trodde att de kunde förändra världen genom att gå med i en jävla facebookgrupp, och inte göra något "IRL"....
Senast redigerad av organismen 2010-01-19 kl. 20:00.
Citera
2010-01-19, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macks
Förstår du har jag känner då ? Jag kollade igenom hela nekrofil tråden på flashback för att hitta den perfekta profilbilden på min grupp !

hahaha jag älskar dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in