2010-01-19, 21:19
  #37
Bannlyst
Du kan ta det som förfest ? när du är framme så langar du fram nytt flak
Citera
2010-01-19, 21:28
  #38
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
En dum idé är den roligaste! Jag startar en tråd i Laidback så får vi se.

Då får vi anmäla oss ganska tidigt tror jag, bra att du drog igång, kanske blir något av det ändå!
Citera
2010-01-19, 21:57
  #39
Medlem
hottentots avatar
Mitt rekord på strippen (402 meter dragracingbana på mantorp park) efter 15 öl ligger på 15min inkl pissepaus, moonande, fylleskrik och helikopten så jag hade nog klarat 20km på 10timmar om man inte fastnade på någon schysst fest, fyllecell eller krog.

Det verkar vara en rolig tävling men är inte 20km i längsta laget
Citera
2010-01-19, 22:37
  #40
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hottentot
Mitt rekord på strippen (402 meter dragracingbana på mantorp park) efter 15 öl ligger på 15min inkl pissepaus, moonande, fylleskrik och helikopten så jag hade nog klarat 20km på 10timmar om man inte fastnade på någon schysst fest, fyllecell eller krog.

Det verkar vara en rolig tävling men är inte 20km i längsta laget

Jag tror att 20 km gör det hela mycket bättre, det ska ju ändå vara en utmaning!

Att hitta någon fest/krog är tyvärr inte möjligt, inte i början då.
Citera
2010-01-19, 22:46
  #41
Medlem
HAhaas avatar
Låter som en riktigt rolig tävling. Tänk dig själv en fin vårdag och gå och traska med en öl i handen och ett gäng kompisar. Kan inte misslyckas !
Beroende på hur många som gör detta kan ju sträckan bli lite halvsunkig med folk som pissar lite överallt på sträckan.
Citera
2010-01-20, 04:23
  #42
Medlem
hetzzs avatar
Shit, blev sjukt taggad nu. Det här ska tas upp med vänskapskretsen.

Om det är fint väder så ser jag inte det som ett problem om man råkar vara halvt död halvvägs. Bara fortsätta när man pallar.
Citera
2010-01-20, 09:58
  #43
Medlem
Smugens avatar
Jag gick förra året Har ni några frågor är det bara att ställ dom!

Svaret på om systembolgat i varberg får slut på Hof inför tävlingen är JA

nästan alla klär ut sig, då det är tema inför varje år. Mitt tips är att köra gympadojjer. Har kill/tjejkompisar som traskade dessa 2 mil i högklackat... INGET att rekommendera.

Kan verkligen rekommendera detta iaf!!! SJUKT KUL!
Citera
2010-01-20, 12:19
  #44
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smugen
Jag gick förra året Har ni några frågor är det bara att ställ dom!

Svaret på om systembolgat i varberg får slut på Hof inför tävlingen är JA

nästan alla klär ut sig, då det är tema inför varje år. Mitt tips är att köra gympadojjer. Har kill/tjejkompisar som traskade dessa 2 mil i högklackat... INGET att rekommendera.

Kan verkligen rekommendera detta iaf!!! SJUKT KUL!

Kunde tänka mig det

Men det är ju sjukt bra, då kanske man får lite pro-tips!
Hur är det med kontrollanter? Står dom vid varje km och kollar så man klunkar sin öl eller hur är det egentligen?
Citera
2010-01-20, 12:21
  #45
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Kunde tänka mig det

Men det är ju sjukt bra, då kanske man får lite pro-tips!
Hur är det med kontrollanter? Står dom vid varje km och kollar så man klunkar sin öl eller hur är det egentligen?

Men vadå, är det alltså småburkar du ska dricka eller fan har jag missat något?
Tjugo såna sopar du ju i dig plättlätt på 20 km (säg 3½-4 timmar) utan att dö.
Citera
2010-01-20, 12:27
  #46
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25TaLife
Men vadå, är det alltså småburkar du ska dricka eller fan har jag missat något?
Tjugo såna sopar du ju i dig plättlätt på 20 km (säg 3½-4 timmar) utan att dö.

Småburkar? Det är ju 33 cl flaskor.
Citera
2010-01-20, 12:38
  #47
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Småburkar? Det är ju 33 cl flaskor.

jaa, men av modell mindre åtminstone - Då bör det ju inte vara några problem?
Citera
2010-01-20, 12:39
  #48
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25TaLife
jaa, men av modell mindre åtminstone - Då bör det ju inte vara några problem?

Jo det tror jag faktiskt. Steget från 3,5 till 4,2 gör ganska mycket tyvärr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in