Jag gick förra året

Har ni några frågor är det bara att ställ dom!
Svaret på om systembolgat i varberg får slut på Hof inför tävlingen är JA
nästan alla klär ut sig, då det är tema inför varje år. Mitt tips är att köra gympadojjer. Har kill/tjejkompisar som traskade dessa 2 mil i högklackat... INGET att rekommendera.
Kan verkligen rekommendera detta iaf!!! SJUKT KUL!