2010-01-22, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jensofsweden
Jävligt pinsam trådstart. Om du är så bitter kan du väl vara tyst och sitta hemma och vara arg och runka istället. Hur intelligent är du själv på en skala förresten? Kasta inte sten i glashus

Du utgår alltså från att kvinnor inte vet något eller vill kunna veta något? Det säger en hel del om din intelligens, brist på förmåga till alternativa synsätt och ensidighet i tankeförmågan. Grattis, Einstein.
Jens, jag lovar att samla in pengar till ditt könsbyte så du kan få bli det finaste som finns; en svensk framstjärt, höjd över all kritik, lite ovanför oss andra. Vi börjar nu vetja! RäddaJenssjälslivgivpengartillJenselinasnyaframstj ärtkampanjen är nu startad ....... kom igen gott folk!
Citera
2010-01-22, 18:00
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Jens, jag lovar att samla in pengar till ditt könsbyte så du kan få bli det finaste som finns; en svensk framstjärt, höjd över all kritik, lite ovanför oss andra. Vi börjar nu vetja! RäddaJenssjälslivgivpengartillJenselinasnyaframstj ärtkampanjen är nu startad ....... kom igen gott folk!

Och du gillar thailändska kvinnor? Coolt.

Om du inte tycker att den här trådstarten är uttjatad och tragisk så är chansen rätt jävla stor att du också är en rätt tragisk snubbe. En sån där som tycker tjejer är "konstiga" och som föredrar thai-tjejer som man kan ge pengar och sen tycker de om en. Haha, gå och göm dig plutten.
Senast redigerad av Jensofsweden 2010-01-22 kl. 18:02.
Citera
2010-01-22, 18:25
Bannlyst
Så jävla bra punkter Tack och återigen TACK!
Citera
2010-01-22, 19:22
Medlem
Citat:

Om du inte tycker att den här trådstarten är uttjatad och tragisk så är chansen rätt jävla stor att du också är en rätt tragisk snubbe. En sån där som tycker tjejer är "konstiga" och som föredrar thai-tjejer som man kan ge pengar och sen tycker de om en. Haha, gå och göm dig plutten.
Oj, vilken replik. Jens, man anar stor begåvning bakom dina ord.
Citera
2010-01-22, 20:37
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Oj, vilken replik. Jens, man anar stor begåvning bakom dina ord.

Din sarksam är träffsäker och skär som en kniv genom kylskåpskallt smör dvs det behövs mycket riktigt ingen större begåvning för att dra Jens korrekta slutsats, efter raderna han citerade.

Citat:

Du utgår alltså från att kvinnor inte vet något eller vill kunna veta något? Det säger en hel del om din intelligens, brist på förmåga till alternativa synsätt och ensidighet i tankeförmågan. Grattis, Einstein.
Citera
2010-01-22, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Din sarksam är träffsäker och skär som en kniv genom kylskåpskallt smör dvs det behövs mycket riktigt ingen större begåvning för att dra Jens korrekta slutsats, efter raderna han citerade.
Oj fröken Lava och Jens i samlad trupp. En inte helt oväntad allians. Jag darrar inför er samlade begåvning och träder tillbaks. Nejdå, jag bara lurades. Jag stannar till the bitter end.

TS har fångat något på ett mycket humoristiskt vis. Det finns många små sanningar i TS regelstapel. Därmed inte sagt att det är en fullständig sanning. TS bidrog med en välskriven, utlämnande, humoristisk syn på sin besvikelse på svenska kvinnor. Jens bidrog med sitt vanliga obegåvade Jensasomvillknullaalltsomrörsigsägerågörvadsomhels tJensasnack och du Lava bidrar med ungefär ingenting mera än HejjaJensärdinkukledignu? Ungefär det är en halvungefärintejättexakt sammanfattning av edra personers bidrag till denna tråd.
Citera
2010-01-22, 20:52
Medlem
milton76s avatar
Citat:
Oj fröken Lava och Jens i samlad trupp. En inte helt oväntad allians. Jag darrar inför er samlade begåvning och träder tillbaks. Nejdå, jag bara lurades. Jag stannar till the bitter end.

TS har fångat något på ett mycket humoristiskt vis. Det finns många små sanningar i TS regelstapel. Därmed inte sagt att det är en fullständig sanning. TS bidrog med en välskriven, utlämnande, humoristisk syn på sin besvikelse på svenska kvinnor. Jens bidrog med sitt vanliga obegåvade Jensasomvillknullaalltsomrörsigsägerågörvadsomhels tJensasnack och du Lava bidrar med ungefär ingenting mera än HejjaJensärdinkukledignu? Ungefär det är en halvungefärintejättexakt sammanfattning av edra personers bidrag till denna tråd.

Men jeez .. lär dig använda MELLANSLAG ditt nöt!!! Nej, det är inte roligt eller fyndigt att skriva hela meningar utan mellanslag för att försöka framstå som kaxig.

DuärbarajobbigförattduvetattJensochLavaharrättochd uharfel.
Citera
2010-01-22, 20:56
Bannlyst
Om inte tjejen säger något till mig och det bara är jag som pratar så dumpar jag tjejen även fast hon bara är min vän, jag säger som det är - Men gu va du är asocial. sen går ja bara.
Citera
2010-01-22, 21:00
Medlem
punkds avatar
Amen
Citera
2010-01-22, 22:42
Medlem
mellotrons avatar
Citat:
Jävligt pinsam trådstart. Om du är så bitter kan du väl vara tyst och sitta hemma och vara arg och runka istället. Hur intelligent är du själv på en skala förresten? Kasta inte sten i glashus

Jag tycker inte riktigt att det här håller som en form av standardrespons på liknande trådstarter eller trådämnen. Det är fine för mig att vi alla är individer och hela det där post-89-köret men om alla former av försök till generaliseringar motas i grind som någon sorts böldpestsyndrom så kan vi likaväl lägga ned alla strävanden att någotsånär kartlägga hur landet egentligen ligger vad gäller relationer och roller i förändring vad gäller de två könen. Det duger inte att kapsla in sig i sin glaskupa och halvt förnöjsamt, halvt aggressivt sabla ned TS:are som bittra runkare bara för att man har ett fetare knullkonto bakåt och presumtivt framåt.

Fler punkter stämmer på tjejer/kvinnor än killar/män, utan tvivel. Dock handlar de främst om självbespeglare och de som inte hittat balansen mellan vågskålarna, oavsett om de växte upp och internaliserade Spice Girls ihåliga tjejfrigörelse under låg-och mellanstadietiden eller inte.
Citera
2010-01-22, 23:05
Medlem
NoGraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Bra detta. Information som denna bör spridas, och varför inte när diverse kärringtidningar får hålla på och propagera med sina förbannade jävla relationsexperter - med allt vad det innebär (griller i huvudet på kvinnorna..
TACK! Sedan jag var 14 år gammal har jag blivit hjärntvättad att man ska gilla FRIDA, VeckoRevyn och alla andra skittidningar. Märkte att det inte hade så bra effekt på mig. Så när jag fick vantarna på en hög MOORE-tidningar gjorde jag ett test. Varje kväll i sängen under en veckas tid läste jag MOORE, och nästkommande vecka läste jag Veckorevyn. MOORE-veckan fick amig att tro att jag dög som jag är och att killar faktiskt tycker om tjejer, + att jag fick många goda skratt på vägen. Under VR-veckan hatade jag mig själv och var på vippen till anorexi och grav feminism. Killar tycker ändå inte om mig som jag är, det finns alltid något att ändra.

Kan ju gissa vlken jag prenumererar på nu..?
Citera
2010-01-22, 23:48
Medlem
Vekrusets avatar
Gyros: Varför blir du förvirrad över att vissa kvinnor tycker en sak, medan andra kvinnor tycker något helt annat? Tycker alla män likadant, eller är det bara alla kvinnor som måste ha samma åsikter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in