För att jag stod en bit längre ifrån och tittade på?
Bra.
Är ni ihop? Finns ju alltid unga Dominor som kör på ekonomisk dominans? Det kanske skulle vara något tjäna pengar? Gå på en fest ihop kanske även skulle vara något i rollerna där han få vara dig till lags på olika sätt? Och gör han fel, så blir han förnedrad på olika sätt?
Först en tråd slav till kille nu denna. Har ts några ideer själv överhuvudtaget, eller hämtar hon allt från flashback?
En seriös sida som du kan titta in på är följande:
Har varit ihop med en kille ett tag nu, märkte att han var väldigt undergiven i sängen. Förra veckan berättade han för mig att han gillar att bli förnedrad och att vara en slav. Detta tänder mig lite och jag är nyfiken på att utveckla det mer.
Det jag gjort med honom hittills är att trampa på honom med mina klackar, spotta på honom, be han pussa mina fötter och slicka/suga mina tår.
Har bett honom runka åt mig med olika tillbehör som vispgrädde, vaniljyoghurt, äta söndermosade clementiner från golvet. Mina ideer börjar ta slut faktiskt.
Är det någon som kan ge mig tips på vad jag kan göra med honom? Kalla han för ord? Vilka tillbehör ska jag använda när jag förnedrar honom?
10 hjärnor är starkare än en. Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av inglorious-me
schyst av dig. en perfekt flickvän
Citat:
Ursprungligen postat av Ilimitado
Vad hände med TS förresten? Blev hon själv slav eller? Det här duger inte.
Citat:
Ursprungligen postat av Getsby
Jävla bra tråd! Det går en drös med killar och bara längtar efter att tjejjen ska vara/leka dominant. Och väldigt få tjejjer som vågar/vill. Så kan vi stötta ts i detta har vi gjort ett bra jobb!
Min tanke är att TS inte är en tjej utan utan en liten tvestjärt
Senast redigerad av epost72 2010-03-22 kl. 15:04.
Vissa kanske är lite olagliga/olämpliga - men gränserna får man ju komma överens om:
"Glömma" badbyxorna när han går in till bassängen i badhuset. "Upptäcka" det och springa tillbaka.
Ställa sig och pissa på ett restaurangfönster där det sitter gäster innanför.
Köpa en analplugg och diskutera med kvinnligt biträde i porrbutiken ifall den är "tillräckligt stor för en kille som han själv, eller mest en sak för tjejer".
Ta nakenfoton av sig själv (gärna med plugg i rumpan) och lägga upp dem på hard.nu eller annan webbsida.
Köpa en strap-on dildo till dig, som du använder för att knulla honom i röven med. (lägg till lite A2M om du vill göra det verkligt förnedrande)
Hittade en intressant lista på Wiki - vissa av dem kan säkert ge en del inspiration:
There are many scenarios which may be considered as giving rise to sexual humiliation. Some scenarios may be based on verbal abuse and others on physical aspects.
Verbal aspects might include:
Reduction to Human animal roleplay or human pet, referring to these individuals as pet, dog, girl, bitch, or making them eat and drink from pet food and water bowls.
Verbal belittlement, such as "slave", "boy", "girl", "missy", "pet".
Insults and verbal abuse, such as "fat", "ugly", "stupid", "worthless".
Degrading references, such as "slut", "tart", "bitch" and "whore".
Slighting of body parts or behaviors, such as disparaging or cruel references to breasts, facial appearance, genitalia or genital size, bottom, and slighting of mannerisms such as walking, responsiveness, standard of self-care.
Having to ask permission for everyday activities such as going to the toilet, spending money or eating.
Small breasts humiliation, where scorn is addressed over the supposed inadequacy of the adult female's breasts, or her inability to please a lover, and her breasts become objects of derision.
Small penis humiliation, where scorn is addressed over the supposed inadequacy of the adult male's genitals, or his inability to please a lover, and his penis becomes an object of derision.
Forced repetition, such as being obliged to repeat back commands to confirm them.
Forced flattery, such as agreeing that every decision that the dominant makes is wise, correct, and justifiable, while additionally praising the dominant's physical and personality traits.
Mockery, derision and ridicule.
Physical and tangible aspects might include:
Ejaculating, farting, defecating, spitting, slapping or urinating on the bottom's body, especially the face.
Performance of menial tasks or abusive workload, such as cleaning the floors with a toothbrush.
Frequent performance of passive-aggressive sexual services for the dominant, such as erotic massage, cunnilingus, analingus, or fellatio, without expectations of reciprocal acts or intercourse.
Detailed accountability and control (micro-management) as to time spent or activities done, including list of jobs to do, precise directions as to how the housework is to be performed, and exactly how to act and behave.
Specific rituals and affectations to be adopted. This includes displays of subservience, such as lighting cigarettes, walking a pace behind the dominant, only speaking when spoken to, kneeling or prostrating in front of the dominant when expecting orders, eating only after others or on the floor, low status place to sleep, and a wide variety of body worship activities such as kissing and/or licking the dominant's feet, boots, buttocks, anus, vulva etc. to express acknowledgment, subservience, shame, or even positive emotions such as happiness or excitement.
Suppressed freedom of movement. This may include never being able to leave the room in which the dominant is present without permission, and may be forbidden to leave the house or 'dungeon' in general for the duration of slavery or servitude.
Detailed punishments for a variety of 'infractions' or misbehavior, such as having to stand in a corner facing a wall for several hours, flogging or whipping, reduced rations, or forced exercise.
Roleplaying "lower status" beings, such as animals (for example dog or horse) or babies (see human animal roleplay, pup-play and adult baby play).
Spanking, whipping, restraint or other BDSM activities such as cock and ball torture (CBT).
Prohibitions or restrictions on clothing, even in public. For females a common example is being mandated to only wear revealing bikinis or lingerie. For men, this may include feminizing or cross-dressing. Both sexes may be expected to go completely nude, with decorative objects such as collars, bands, tiaras, or cuffs being the only exceptions.
Use of chastity belts or other means of erotic sexual denial.
Wearing of external signs of "ownership", such as a collar.
Having friends, family or strangers aware of or witnessing one's treatment (i.e., public humiliation).
Erotic objectification, where the bottom is cast in the role of an object, such as a footstool. The mouth of the bottom could be used as an ashtray by the dominant.
Embarrassment.
Male forced anal penetration.
Cuckoldry, taking on a third party lover to humiliate the bottom as an expression of the relationship between the top and the bottom.
Having to ask permission to orgasm during sex or masturbation.
Forced to wear a gag and/or restraints on the body.
Some sexual humiliation involves inflicting pain, but much of it is far more concerned with ridicule, mocking, degradation and embarrassment.
Jag söker idéer! Jag är ganska kreativ och har kommit på många uppdrag åt min lilla slavkille men nu har det tagit stopp. Fler hjärnor är smartare än en!
Jag skickade min slav till en valfri dambutik. Där skulle han fråga framför kassan ifall de har stringtrosor i hans storlek som han kunde använda. Han skämdes framför alla tjejer som var i butiken men han tände på det.
Har ni fler idéer så jag kan skicka min slav på ytterligare uppdrag?
Skicka honom till djuraffären för att prova ut ett lämpligt hundkoppel. Eller prova hundkoppel på honom när ni är på någon stormarknad!
Se till att mannen tar på sig trosor och strumpbyxor. Skicka in mannen i en riktig damunderklädesaffär och säg till honom att han skall köpa en body som han skall prova. Efter det kan han gå till en affär för att köpa leggings och prova ut dem. Nästa stopp blir en skoaffär där han ska köpa ett par svarta lågklackade damstövlar. Efter det får han komma ut till dig i bilen där han får ta på sig sina nya damstövlar utanpå leggingsen. När du kör får han sitta med din handväska i knäet.
Se till att mannen tar på sig trosor och strumpbyxor. Skicka in mannen i en riktig damunderklädesaffär och säg till honom att han skall köpa en body som han skall prova. Efter det kan han gå till en affär för att köpa leggings och prova ut dem. Nästa stopp blir en skoaffär där han ska köpa ett par svarta lågklackade damstövlar. Efter det får han komma ut till dig i bilen där han får ta på sig sina nya damstövlar utanpå leggingsen. När du kör får han sitta med din handväska i knäet.
Tvinga killen att måla sina tånaglar rosa. Nästa steg är att befalla honom att måla sina fingernaglar med ofärgat nagellack. Se till att hans öron blir piercade och att han har ringar i öronen. Hemma kan han ha extra tyngder i ringarna. Mannen får gärna låta sitt hår växa. Hästsvans väcker inget större uppseende men när härskarinnan bjuder hem sina tjejkompisar så kan han ha flätor. Det blir bra när han har spetsförkläde och hembiträdesmössa och serverar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!