• 4
  • 5
2010-03-22, 14:54
Medlem
Marsovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laura888
För att jag stod en bit längre ifrån och tittade på?
å du tände på´t..
Citera
2010-03-22, 14:54
Medlem
tigertompas avatar
Citat:
För att jag stod en bit längre ifrån och tittade på?

Bra.

Är ni ihop? Finns ju alltid unga Dominor som kör på ekonomisk dominans? Det kanske skulle vara något tjäna pengar? Gå på en fest ihop kanske även skulle vara något i rollerna där han få vara dig till lags på olika sätt? Och gör han fel, så blir han förnedrad på olika sätt?

Först en tråd slav till kille nu denna. Har ts några ideer själv överhuvudtaget, eller hämtar hon allt från flashback?

En seriös sida som du kan titta in på är följande:

http://landofdominance.jinity.com

Och den oseriösa för att det har blivit trendigt att vara ung och Dominant idag

http://www.darkside.se
Senast redigerad av tigertompa 2010-03-22 kl. 14:58.
Citera
2010-03-22, 15:02
Medlem
epost72s avatar
Man eller mus?

Citat:
Hej

Har varit ihop med en kille ett tag nu, märkte att han var väldigt undergiven i sängen. Förra veckan berättade han för mig att han gillar att bli förnedrad och att vara en slav. Detta tänder mig lite och jag är nyfiken på att utveckla det mer.

Det jag gjort med honom hittills är att trampa på honom med mina klackar, spotta på honom, be han pussa mina fötter och slicka/suga mina tår.

Har bett honom runka åt mig med olika tillbehör som vispgrädde, vaniljyoghurt, äta söndermosade clementiner från golvet. Mina ideer börjar ta slut faktiskt.

Är det någon som kan ge mig tips på vad jag kan göra med honom? Kalla han för ord? Vilka tillbehör ska jag använda när jag förnedrar honom?

10 hjärnor är starkare än en. Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av inglorious-me
schyst av dig. en perfekt flickvän

Citat:
Ursprungligen postat av Ilimitado
Vad hände med TS förresten? Blev hon själv slav eller? Det här duger inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Getsby
Jävla bra tråd! Det går en drös med killar och bara längtar efter att tjejjen ska vara/leka dominant. Och väldigt få tjejjer som vågar/vill. Så kan vi stötta ts i detta har vi gjort ett bra jobb!

Min tanke är att TS inte är en tjej utan utan en liten tvestjärt
Senast redigerad av epost72 2010-03-22 kl. 15:04.
Citera
2010-03-22, 15:03
Medlem
Vissa kanske är lite olagliga/olämpliga - men gränserna får man ju komma överens om:

"Glömma" badbyxorna när han går in till bassängen i badhuset. "Upptäcka" det och springa tillbaka.

Ställa sig och pissa på ett restaurangfönster där det sitter gäster innanför.

Köpa en analplugg och diskutera med kvinnligt biträde i porrbutiken ifall den är "tillräckligt stor för en kille som han själv, eller mest en sak för tjejer".

Ta nakenfoton av sig själv (gärna med plugg i rumpan) och lägga upp dem på hard.nu eller annan webbsida.

Köpa en strap-on dildo till dig, som du använder för att knulla honom i röven med. (lägg till lite A2M om du vill göra det verkligt förnedrande)

Hittade en intressant lista på Wiki - vissa av dem kan säkert ge en del inspiration:
Citera
2010-03-22, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Min tanke är att TS inte är en tjej utan utan en liten tvestjärt

Tur att din tanke inte räknas då.

@Tack alla andra som gett klockrena svar. Det uppskattas.
Citera
2010-03-23, 20:36
Medlem
Citat:
Hejsan.

Jag söker idéer! Jag är ganska kreativ och har kommit på många uppdrag åt min lilla slavkille men nu har det tagit stopp. Fler hjärnor är smartare än en!

Jag skickade min slav till en valfri dambutik. Där skulle han fråga framför kassan ifall de har stringtrosor i hans storlek som han kunde använda. Han skämdes framför alla tjejer som var i butiken men han tände på det.

Har ni fler idéer så jag kan skicka min slav på ytterligare uppdrag?

Skicka honom till djuraffären för att prova ut ett lämpligt hundkoppel. Eller prova hundkoppel på honom när ni är på någon stormarknad!
Citera
2010-03-23, 20:41
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Ålder på er?
Citera
2013-02-27, 19:46
Medlem
Se till att mannen tar på sig trosor och strumpbyxor. Skicka in mannen i en riktig damunderklädesaffär och säg till honom att han skall köpa en body som han skall prova. Efter det kan han gå till en affär för att köpa leggings och prova ut dem. Nästa stopp blir en skoaffär där han ska köpa ett par svarta lågklackade damstövlar. Efter det får han komma ut till dig i bilen där han får ta på sig sina nya damstövlar utanpå leggingsen. När du kör får han sitta med din handväska i knäet.
Citera
2013-02-27, 20:50
Medlem
urban.os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knutpunkten
Se till att mannen tar på sig trosor och strumpbyxor. Skicka in mannen i en riktig damunderklädesaffär och säg till honom att han skall köpa en body som han skall prova. Efter det kan han gå till en affär för att köpa leggings och prova ut dem. Nästa stopp blir en skoaffär där han ska köpa ett par svarta lågklackade damstövlar. Efter det får han komma ut till dig i bilen där han får ta på sig sina nya damstövlar utanpå leggingsen. När du kör får han sitta med din handväska i knäet.

hahah det va på tiden att någon sa nåt

har ts kommit på några fler ideer eller ?
Citera
2013-03-02, 09:13
Medlem
Tvinga killen att måla sina tånaglar rosa. Nästa steg är att befalla honom att måla sina fingernaglar med ofärgat nagellack. Se till att hans öron blir piercade och att han har ringar i öronen. Hemma kan han ha extra tyngder i ringarna. Mannen får gärna låta sitt hår växa. Hästsvans väcker inget större uppseende men när härskarinnan bjuder hem sina tjejkompisar så kan han ha flätor. Det blir bra när han har spetsförkläde och hembiträdesmössa och serverar.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in