2010-02-18, 23:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laura888
Hej

Har varit ihop med en kille ett tag nu, märkte att han var väldigt undergiven i sängen. Förra veckan berättade han för mig att han gillar att bli förnedrad och att vara en slav. Detta tänder mig lite och jag är nyfiken på att utveckla det mer.

Det jag gjort med honom hittills är att trampa på honom med mina klackar, spotta på honom, be han pussa mina fötter och slicka/suga mina tår.

Har bett honom runka åt mig med olika tillbehör som vispgrädde, vaniljyoghurt, äta söndermosade clementiner från golvet. Mina ideer börjar ta slut faktiskt.

Är det någon som kan ge mig tips på vad jag kan göra med honom? Kalla han för ord? Vilka tillbehör ska jag använda när jag förnedrar honom?

10 hjärnor är starkare än en. Tack!

Tvinga honom att äta ditt bajs och tugga det långsamt!
Citera
2010-02-19, 11:23
Bannlyst
Märks här att ni har goda ideer, men vålds-dominans är för amatörer, nu är ju du nybörjare på området, så kanske lika bra o börja i den änden ..

men jag föreslår och förespråkar mental dominans, bind fast han....och sen börja prata om hans vänner deras kukar, hur du tänder på andra män, förnedra hans "manlighet", ljug ihop en historia om att du varit otrogen eller att du har relationer vid sidan, osv..get the picture?!

lite lavetter, spotta han i käften, kissa på honom....
Citera
2010-02-19, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hexspiritus
Märks här att ni har goda ideer, men vålds-dominans är för amatörer, nu är ju du nybörjare på området, så kanske lika bra o börja i den änden ..

men jag föreslår och förespråkar mental dominans, bind fast han....och sen börja prata om hans vänner deras kukar, hur du tänder på andra män, förnedra hans "manlighet", ljug ihop en historia om att du varit otrogen eller att du har relationer vid sidan, osv..get the picture?!

lite lavetter, spotta han i käften, kissa på honom....

Tor inte dom är på den nivån hehe
Citera
2010-02-19, 15:51
Bannlyst
sant ,,,,men varför köra i 10 när man kan köra i 100 eller?

(fan vilket starkt gräs)
Citera
2010-02-20, 02:25
Medlem
carass avatar
Tvinga honom skrika att feministiska tjejer är bäst och har makt. Tvinga honom att ha telefonsex med G Schyman. Tvinga honom rösta på FI.
Citera
2010-02-20, 14:32
Medlem
hundkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonceraud
Dina idéer visar ju vem som är sjuk
hahaha kung!!
Citera
2010-02-20, 18:22
Medlem
I like you man,,du helt störd

Citat:
Ursprungligen postat av i69FatChicks
HAHAHA vilka störda människor det finns, and i like it

- Fis honom i munnen
- Köp en strap-on och knulla sönder anus på honom
- Piska honom
- Be han spruta dig på brösten och tvinga honom sedan att slicka upp det
- Häll kokhett vatten på honom för att han är störd
- Häll stearin på honom
- Pissa på honom
- Kleta kattbajs i ansiktet på honom
- Knivhugg han
- Medans du knullar honom i röven så säger du att hans pappa stönar bättre
- Be han slicka ditt analhål och återigen släpp en riktig brakfis på hans tunga
Citera
2010-03-10, 07:37
Medlem
fysik eller psykisk/förnedring dominans är väl frågan.
rep, stearin, klädnypor, gagball, halsband är väl en ganska passande attrialj.. piska... brännässlor då det är sesång
lagom smärta och orörlighet kan vara spännande ... sen är det bara att börja utforska var ni båda hamnar.

vissa grejjer verkar han inte uppskatta som du sa.

men det viktigaste är iallafall då ni börjat... att du njuter av det, annars blir det inget värt i längden... dvs att gör du det du kanske inte tänder på, för hans skull...så är det ju han som är dominant du utför bara det han gillar .
Citera
2010-03-22, 14:40
Medlem
Skicka sin slav på uppdrag

Hejsan.

Jag söker idéer! Jag är ganska kreativ och har kommit på många uppdrag åt min lilla slavkille men nu har det tagit stopp. Fler hjärnor är smartare än en!

Jag skickade min slav till en valfri dambutik. Där skulle han fråga framför kassan ifall de har stringtrosor i hans storlek som han kunde använda. Han skämdes framför alla tjejer som var i butiken men han tände på det.

Har ni fler idéer så jag kan skicka min slav på ytterligare uppdrag?
Citera
2010-03-22, 14:45
Medlem
Djuraffären: säg åt honom att köpa o äta ett grisöra.
Citera
2010-03-22, 14:50
Medlem
tigertompas avatar
Själv, så kan jag tycka att det är lite oansvarig att skicka en kille på ett sådant uppdrag om du inte är med honom eller liknande. Eller finns vid sidan av honom. Tänk om han kraschar vid ett sådant här uppdrag? Vad gör du då? Hur tar du hand om honom? Bara för att man har en Domina/slav relation, så har man även ett visst ansvar för den andra människan och den känslan.

Enligt imho är det okej att skicka sådant här uppdrag till personer, men hur vet du att han bara inte säger att han gjorde det och skämdes för det? Hur skall du kolla, så att han verkligen gör det du säger?

Och är man Dominant borde man även kunna tänka ut grejer hela tiden som man vill att den undergivna skall göra, istället för att fråga internet. Att fråga på Internet på flashback ger inte så seriös intryck imho.
Citera
2010-03-22, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigertompa
Själv, så kan jag tycka att det är lite oansvarig att skicka en kille på ett sådant uppdrag om du inte är med honom eller liknande. Eller finns vid sidan av honom. Tänk om han kraschar vid ett sådant här uppdrag? Vad gör du då? Hur tar du hand om honom? Bara för att man har en Domina/slav relation, så har man även ett visst ansvar för den andra människan och den känslan.

Enligt imho är det okej att skicka sådant här uppdrag till personer, men hur vet du att han bara inte säger att han gjorde det och skämdes för det? Hur skall du kolla, så att han verkligen gör det du säger?

För att jag stod en bit längre ifrån och tittade på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in