2010-02-22, 20:35
Medlem
HAPSICORDs avatar
Som, i princip, alla band jag känner till och lyssnar på var de bäst i början. Adrenaline, Around the fur och White pony får väl axla rollen som bästa skiva tillsammans. Bästa låten är utan tvekan Change (in the house of flies).
Citera
2010-02-22, 21:57
Medlem
kan knappt vänta tills låten släpps. sitter som på nålar men om den släpps jänkartid så kommer jag aldrig att kunna hålla mig vaken. får tanka innan plugget börjar helt enkelt.
Citera
2010-02-23, 13:32
Medlem
rhymenocerouss avatar
Asså Rocket Skates är magnifik! Riktigt bra låt måste jag säga. Kommer nog gå på repeat här ett tag framöver.
Citera
2010-02-23, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenocerous
Asså Rocket Skates är magnifik! Riktigt bra låt måste jag säga. Kommer nog gå på repeat här ett tag framöver.

Håller med Kommer nog att lyssna sönder den snart. Så sjukt bra är den! Texten är skön på ett sådär sjukt, chino-aktigt sätt Riffen och trummorna är tajtare än någonsin. Nu längtar man som FAAAN till "diamond eyes".

Kom igen! Fler åsikter om nya singeln tack!

För er som inte vet så kan man tanka den gratis här: http://www.gunsrazorsknives.com/
Bara under begränsad tidsperiod dock. Sen får man ta till lite mindre lagliga sätt
Senast redigerad av stillife 2010-02-23 kl. 17:35.
Citera
2010-02-23, 18:42
Medlem
Mashtars avatar
Kanonlåt! Har lyssnat på den säkert 15 ggr idag.
Citera
2010-02-23, 19:14
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillife
Håller med Kommer nog att lyssna sönder den snart. Så sjukt bra är den! Texten är skön på ett sådär sjukt, chino-aktigt sätt Riffen och trummorna är tajtare än någonsin. Nu längtar man som FAAAN till "diamond eyes".

Kom igen! Fler åsikter om nya singeln tack!

För er som inte vet så kan man tanka den gratis här: http://www.gunsrazorsknives.com/
Bara under begränsad tidsperiod dock. Sen får man ta till lite mindre lagliga sätt

Fan jag verkar inte hunnit tanka den, nu vill den ha nån kod =(
Citera
2010-02-23, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Fan jag verkar inte hunnit tanka den, nu vill den ha nån kod =(

Koden står väl på sidan. ROCKETSKATES(stora bokstäver) tror jag det var.
Citera
2010-02-24, 13:37
Medlem
rhymenocerouss avatar
Jag kan fan inte sluta lyssna magi!
Citera
2010-02-24, 18:28
Medlem
Mashtars avatar
Väldigt skum text... Nog för att Chinos texter brukar vara rätt diffusa men Rocket Skates tar nästan priset. Vet inte hur man ska tolka den :-)

...men fasen vad låten är bra! Har, som vanligt, skyhöga förväntningar på plattan.
Citera
2010-02-24, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mashtar
Väldigt skum text... Nog för att Chinos texter brukar vara rätt diffusa men Rocket Skates tar nästan priset. Vet inte hur man ska tolka den :-)

...men fasen vad låten är bra! Har, som vanligt, skyhöga förväntningar på plattan.

Hans texter brukar ju vara väldigt öppna, dvs de betyder olika saker för olika personer, och Chino har själv sagt att de flesta låtarna på nya plattan kommer handla om grejer som han tagit ur sin fantasi, i princip. Han vill ge lyssnarna en slags visuell musikupplevelse.

Citera
2010-02-25, 10:18
Medlem
rhymenocerouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillife
Skulle tro det jag med. "you're red soaking wet" tolkar jag iaf som att nån är dyngsur av blod och det gör nog de flesta andra också
Citera
2010-03-08, 14:12
Medlem
BillTheButchers avatar
Deftones - Diamond Eyes

Deftones nya platta kommer den 18:e maj. Första singeln släpptes dock häromveckan, Rocket Skates.

http://www.youtube.com/watch?v=KB0LMZOPsA4

Tycker själv den är riktigt bra och ser fram emot plattan. Vad tycker ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in