2010-01-18, 00:52
Bannlyst
Moderskeppet.se har en DVD till salu vid namn "Perfekt skärpa i Photoshop" som jag är extremt nyfiken på då den verkar vara grym. Jag har inte hittat någonstans att ladda ner den ifrån men om någon här har den och kan berätta vad de tyckte om den och ifall det var värt att köpa den så kan jag kanske tänka mig att ge de där borta på moderskeppet ett par slantar för att få hem den DVD'n.

Alltså - någon här som har den DVD'n och kan rekommendera den? Jag är lite smått perfektionist och kan inte leva med mig själv om skärpan inte är sylvass i mina bilder, så därför tänkte jag att jag säkert kan lära mig en hel del av den och i slutändan kunna fixa bättre skärpa på mina bilder i efterbehandlingen.
Citera
2010-01-18, 00:57
Medlem
Har inte sett den men jag har kollat på grunderna-dvdn. Väldigt grundligt genomarbetad. Kan bli lite seg dock så man får se den i omgångar. Har själv funderat på att köpa den men avböjt då den är lite väl dyr tycker jag. Men räkna med många lärorika timmar i ps
Senast redigerad av Bazzz 2010-01-18 kl. 01:03.
Citera
2010-02-10, 13:31
Medlem
Tja.
Fick mitt biblotek att köpa in hela serien från dom. Har plöjt igenom 4 filmer nu men har Perfekt skärpa kvar. Alla har varit riktigt bra så rekomenderar dom.

Du kanske kan gå till ditt biblotek och fjärrjåna dom.

Höj
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in