2010-01-17, 22:48
Medlem
Vad tycker ni killar igentligen är snyggast? vanliga jeans och en t-shirt? thigts och en tunika? Mycket smink? inget smink? uppsatt eller utsläppt hår?

Ja hur ska en tjej se ut helt enkelt?
Citera
2010-01-17, 22:50
Bannlyst
utsläppt hår, jeans varianten och lagom med smink, för mycket smink får mig att börja vifta med sedlarna och be om en avsugning.
Citera
2010-01-17, 22:51
Medlem
Quwes avatar
Om vi vänder på steken, "hur ska en kille se ut helt enkelt?"

Det finns ju inga självklara svar på sånt. Och sen har ju inte hela manligheten en enhetlig bild på hur en tjej ska se ut...
Citera
2010-01-17, 22:53
Medlem
Peer2Peers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aanonym
Vad tycker ni killar igentligen är snyggast? vanliga jeans och en t-shirt? thigts och en tunika? Mycket smink? inget smink? uppsatt eller utsläppt hår?

Tajta jeans, t-shirt, normalt med smink och utsläppt blir så trött på att ALLA tjejer ska ha thights och tunika! lite variation tack? Och jag fattar mig inte på alla tjejer som har på sig thights nu mitt i vintern Vad fan tänker dom med?
Citera
2010-01-17, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aanonym

Alla har ju olika smak så du kommer ju inte att kunna få ETT svar på detta?

Hur du än ser ut/klär dig är sannolikheten stor att det finns NÅN som gillar det dom ser..

Var dig själv, tycker iaf jag..
Citera
2010-01-17, 22:56
Medlem
gusteno8s avatar
Smink behöver endast vara lite mascara och kanske liite foundation. Inge jäkla ansiktsmask som vissa har med foundation. otroligt fult. man ser liksom ibland kanten vid käken där huden möter foundationmasken.

Inge Rouge( stavning?) heller. Inte alls mycket i alla fall. Tycker det är fult med det fakeröda kinderna. Varför ska en tjej ha röda kinder för? ser bara ut som man är jättevarm och svettas. Som man vart ute och sprungit.
Citera
2010-01-17, 23:11
Medlem
Peer2Peers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gusteno8
man ser liksom ibland kanten vid käken där huden möter foundationmasken.

De är så kallade "Fjortisar" som har sånt, dom är oftast jätte bruna i ansiktet och högljudda Ganska nice att sätta på dock
Citera
2010-01-17, 23:19
Medlem
Förutsatt att tjejen har en fin kropp et cetera:

Sobert klädd, inte överarbetade klädslar. Men när jag säger Less is more, menar jag inte trasiga jeans och linne utan mer åt det propra hållet.

Tjejer borde inte vara så rädda att använda en skjorta, piké eller andra preppyinslag i outfiten. Höga klackar, ridstövlar är snyggt.

Klart det kan vara hett med en snygg ordentlig sminkning så att säga, men naturligt vacker är ändå vad som rankas högst - men då ska man ju också vara vacker naturligt. Dock inte helt osminkad.

Har man långt fint hår med mycket volym så är det ju såklart jättefint med utsläppt hår, men hävdar ändå att uppsatt hår är underskattat!
Citera
2010-01-17, 23:24
Medlem
... Kan även hålla med om att tunikor och tights är sjukt tråkigt. Fattar inte vad tjejer ser i det.

Btw, vore kul med en bild på trådskaparen!
Citera
2010-01-17, 23:25
Medlem
Tha:Hiphopsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilianRail
Förutsatt att tjejen har en fin kropp et cetera:

Sobert klädd, inte överarbetade klädslar. Men när jag säger Less is more, menar jag inte trasiga jeans och linne utan mer åt det propra hållet.

Tjejer borde inte vara så rädda att använda en skjorta, piké eller andra preppyinslag i outfiten. Höga klackar, ridstövlar är snyggt.

Klart det kan vara hett med en snygg ordentlig sminkning så att säga, men naturligt vacker är ändå vad som rankas högst - men då ska man ju också vara vacker naturligt. Dock inte helt osminkad.

Har man långt fint hår med mycket volym så är det ju såklart jättefint med utsläppt hår, men hävdar ändå att uppsatt hår är underskattat!
Här har vi någon som har huvudet på spiken.

Sminkningen imo skall endast vara en "final touch" så att säga, inget överdrivet utan något högst diskret.
Och en välklädd flicka med uppsatt hår är definitivt inget att underskatta.
Citera
2010-01-17, 23:28
Medlem
barA-kruTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peer2Peer
Tajta jeans, t-shirt, normalt med smink och utsläppt blir så trött på att ALLA tjejer ska ha thights och tunika! lite variation tack? Och jag fattar mig inte på alla tjejer som har på sig thights nu mitt i vintern Vad fan tänker dom med?
Håller med

En sak jag undrat över håller dom tightsen värme eller vad?
Citera
2010-01-17, 23:28
Medlem
Ljusa jeans, tighta självklart, sen vita converse, tycker det är snyggt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in