Hej!
Jag tränar väldigt intensivt kondition, styrka, pass, osv. Varierar min träning och kör på som vanligt med att dela upp alla muskelgrupper 6 dagar i veckan om jobbet tillåter. Men behöver verkligen hjälp med kosten för trots att jag kämpar ihjäl så försvinner inte det "sista" fettet runt lår och rumpa främst. Väger 51-52kg och är 161. Har testat alla dieter som lchf, ätit lite, ätit mycket och det har lett till viktras, viktökning etc. Så att gå ner i vilt vet jag nu att det ej hjälper för då ser jag smalfet ut utan kläder. Jag har fått resultat, visst. Magrutor, lite konturer på armar och allt som är snyggt. MEN, helveteskaps musklerna syns inte för det lilla fettet blockerar

. Vill öka i muskelmassa och minska i fettprocent.
Och nej, jag har ej råd att betala en grym PT några lax för tillfället då jag prioriterar hyra, mat och transport. Så finns det någon vänlig själ där ute som kan hjälpa mig på traven? Skulle uppskattas jätte mycket för det minsta tips jag får av er!
Mina dagar kan se varierande ut då jag jobbar dag/kväll vid behov. Men försöker hålla mig ändå så gott jag kan till fasta tider.
Jag använder kosttillskott som magnesium (har magnesiumbrist, järnbrist enligt läkarn). Onewhey proteinpulver och casein hat precis inhandlats.
Jag har inte tillräckligt med kunskaper och därför vänder jag mig till er!