2014-10-20, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
bra avsnitt, fan att han som skrattar som en bg dog verkar som de brja plocka bort en massa huvudkaraktrer , Nr denna serien r slut skall jag fan kpa boxen och stta mig ner en vinterdag och dricka varm oboy och njuta av denna serien.

Brja plocka bort huvudkaraktrer? Du inser att det r en episod kvar av serien?

Om inte Lucky och Meyer fr en spinoff kommer jag att skada cheferna hos HBO. S jvla synd att det inte handla om maffian p den tiden frn frsta brjan.
Citera
2014-10-20, 16:10
Medlem
junazs avatar
Trist att Mickey Doyle dog, verkade ju precis som om han och Nucky hittat lite vnskap mitt i allt kaos.

Nu terstr ju att se hur Nucky ska lyckas ta livet av Luciano, Lansky och Johnny Torrio. Fr det r vl det enda som terstr fr honom att gra nu. Frvntar mig en killing spree i serieavslutningen.
Citera
2014-10-20, 16:21
Medlem
Fotzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitman
Brja plocka bort huvudkaraktrer? Du inser att det r en episod kvar av serien?

Om inte Lucky och Meyer fr en spinoff kommer jag att skada cheferna hos HBO. S jvla synd att det inte handla om maffian p den tiden frn frsta brjan.

Hoppas verkligen de fr en spinoff, scenerna med Lansky och Lucky r fantastiskt underhllande.
Citera
2014-10-20, 16:58
Medlem
Tegiss avatar
Herrejvlar vad vi fick kvalitets tv, undrar vad de har att bjuda p i det sista avsnittet.
Citera
2014-10-20, 17:22
Medlem
Banksias avatar
Hoppas verkligen p en spinoff med Lucky, Meyer och speciellt Bugsy Siegel (murder Inc.)! Hade varit s jvla ballt. Vad jag vet finns det inget inom tv eller film som avhandlat dem?
Synd p Doyle med... Gillade honom. Kldde sig frbannat snyggt! Lite flamboyant, typ..
Citera
2014-10-20, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banksia
Hoppas verkligen p en spinoff med Lucky, Meyer och speciellt Bugsy Siegel (murder Inc.)! Hade varit s jvla ballt. Vad jag vet finns det inget inom tv eller film som avhandlat dem?
Synd p Doyle med... Gillade honom. Kldde sig frbannat snyggt! Lite flamboyant, typ..

Luciano tar fram sin pistol.

''Shut the FUCK UP for once''

Drar av ett skott mot Doyle.

Citera
2014-10-20, 17:53
Medlem
galensyrsas avatar
[quote=junaz|50805529]Trist att Mickey Doyle dog, verkade ju precis som om han och Nucky hittat lite vnskap mitt i allt kaos.

Nu terstr ju att se hur Nucky ska lyckas ta livet av Luciano, Lansky och Johnny Torrio. Fr det r vl det enda som terstr fr honom att gra nu. Frvntar mig en killing spree i serieavslutningen.[/QUOTE

Ingen?
Citera
2014-10-20, 19:21
Medlem
Cuprums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banksia

Finns en film frn 90-talet om Bugsy's ventyr i Las Vegas. Inte sett filmen sjlv.
http://www.imdb.com/title/tt0101516/

Gillade fr vrigt nr vi fick se Torrio st ensam nr bugsy, luciano och lansky festade, p mindre n 10 sekunder s visade scenen s tydligt "ut med de gamla, in med de nya".
Citera
2014-10-20, 20:00
Medlem
Ledarens avatar
[quote=galensyrsa|50806971]
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Trist att Mickey Doyle dog, verkade ju precis som om han och Nucky hittat lite vnskap mitt i allt kaos.

Nu terstr ju att se hur Nucky ska lyckas ta livet av Luciano, Lansky och Johnny Torrio. Fr det r vl det enda som terstr fr honom att gra nu. Frvntar mig en killing spree i serieavslutningen.[/QUOTE

Ingen?

Citera
2014-10-20, 20:45
Medlem
Klaus Kinskis avatar
Ruskigt bra avsnitt men helt tragiskt att det bara r ett avsnitt kvar.

Hngde inte riktigt med i tillbakablicken med Nucky nr han skulle leverera den lilla unga flickan till ett barndomshem eller vad var det han skulle gra? Kan ngon frtydliga vad som hnde dr egentligen?
Citera
2014-10-20, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaus Kinski
Ruskigt bra avsnitt men helt tragiskt att det bara r ett avsnitt kvar.

Hngde inte riktigt med i tillbakablicken med Nucky nr han skulle leverera den lilla unga flickan till ett barndomshem eller vad var det han skulle gra? Kan ngon frtydliga vad som hnde dr egentligen?

Vilken flicka? Gillian eller hon som var the Commodores sex slav?
Citera
2014-10-20, 21:02
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galensyrsa

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem