2014-10-20, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
bra avsnitt, fan att han som skrattar som en bög dog verkar som de börja plocka bort en massa huvudkaraktärer , När denna serien är slut skall jag fan köpa boxen och sätta mig ner en vinterdag och dricka varm oboy och njuta av denna serien.

Börja plocka bort huvudkaraktärer? Du inser att det är en episod kvar av serien?

Om inte Lucky och Meyer får en spinoff kommer jag att skada cheferna hos HBO. Så jävla synd att det inte handla om maffian på den tiden från första början.
Citera
2014-10-20, 16:10
Medlem
junazs avatar
Trist att Mickey Doyle dog, verkade ju precis som om han och Nucky hittat lite vänskap mitt i allt kaos.

Nu återstår ju att se hur Nucky ska lyckas ta livet av Luciano, Lansky och Johnny Torrio. För det är väl det enda som återstår för honom att göra nu. Förväntar mig en killing spree i serieavslutningen.
Citera
2014-10-20, 16:21
Medlem
Fotzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitman
Börja plocka bort huvudkaraktärer? Du inser att det är en episod kvar av serien?

Om inte Lucky och Meyer får en spinoff kommer jag att skada cheferna hos HBO. Så jävla synd att det inte handla om maffian på den tiden från första början.

Hoppas verkligen de får en spinoff, scenerna med Lansky och Lucky är fantastiskt underhållande.
Citera
2014-10-20, 16:58
Medlem
Tegiss avatar
Herrejävlar vad vi fick kvalitets tv, undrar vad de har att bjuda på i det sista avsnittet.
Citera
2014-10-20, 17:22
Medlem
Banksias avatar
Hoppas verkligen på en spinoff med Lucky, Meyer och speciellt Bugsy Siegel (murder Inc.)! Hade varit så jävla ballt. Vad jag vet finns det inget inom tv eller film som avhandlat dem?
Synd på Doyle med... Gillade honom. Klädde sig förbannat snyggt! Lite flamboyant, typ..
Citera
2014-10-20, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banksia
Hoppas verkligen på en spinoff med Lucky, Meyer och speciellt Bugsy Siegel (murder Inc.)! Hade varit så jävla ballt. Vad jag vet finns det inget inom tv eller film som avhandlat dem?
Synd på Doyle med... Gillade honom. Klädde sig förbannat snyggt! Lite flamboyant, typ..

Luciano tar fram sin pistol.

''Shut the FUCK UP for once''

Drar av ett skott mot Doyle.

Citera
2014-10-20, 17:53
Medlem
galensyrsas avatar
[quote=junaz|50805529]Trist att Mickey Doyle dog, verkade ju precis som om han och Nucky hittat lite vänskap mitt i allt kaos.

Nu återstår ju att se hur Nucky ska lyckas ta livet av Luciano, Lansky och Johnny Torrio. För det är väl det enda som återstår för honom att göra nu. Förväntar mig en killing spree i serieavslutningen.[/QUOTE

Ingen?
Citera
2014-10-20, 19:21
Medlem
Cuprums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banksia

Finns en film från 90-talet om Bugsy's äventyr i Las Vegas. Inte sett filmen själv.
http://www.imdb.com/title/tt0101516/

Gillade för övrigt när vi fick se Torrio stå ensam när bugsy, luciano och lansky festade, på mindre än 10 sekunder så visade scenen så tydligt "ut med de gamla, in med de nya".
Citera
2014-10-20, 20:00
Medlem
Ledarens avatar
[quote=galensyrsa|50806971]
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Trist att Mickey Doyle dog, verkade ju precis som om han och Nucky hittat lite vänskap mitt i allt kaos.

Nu återstår ju att se hur Nucky ska lyckas ta livet av Luciano, Lansky och Johnny Torrio. För det är väl det enda som återstår för honom att göra nu. Förväntar mig en killing spree i serieavslutningen.[/QUOTE

Ingen?

Citera
2014-10-20, 20:45
Medlem
Klaus Kinskis avatar
Ruskigt bra avsnitt men helt tragiskt att det bara är ett avsnitt kvar.

Hängde inte riktigt med i tillbakablicken med Nucky när han skulle leverera den lilla unga flickan till ett barndomshem eller vad var det han skulle göra? Kan någon förtydliga vad som hände där egentligen?
Citera
2014-10-20, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaus Kinski
Ruskigt bra avsnitt men helt tragiskt att det bara är ett avsnitt kvar.

Hängde inte riktigt med i tillbakablicken med Nucky när han skulle leverera den lilla unga flickan till ett barndomshem eller vad var det han skulle göra? Kan någon förtydliga vad som hände där egentligen?

Vilken flicka? Gillian eller hon som var the Commodores sex slav?
Citera
2014-10-20, 21:02
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galensyrsa

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem