vem har koll på om en tjej är ensam eller i sällskap på krogen...... vanligen även om man går ut ett gäng så splittras man ju när man kommer till krogen....
En snygg tjej skulle aldrig gå ensam på krogen! inte för att hon inte vill eller har många vänner vilket hon kanske inte ens har, utan för att tryggheten försvinner och vännerna är räddningen om det kommer någon sliskig fan och börjar jucka mot benet eller bara är allmänt dryg eftersom om man är snygg så är man tydligen billig också.. fick jag höra på krogen igår! (tur att mina vänner var med)!
Iallafall jag tittade på karljävlen och frågade "vad är din primära felfunktion" och han svarar.. "öööööööööh.. jag vill knulla med dig..du är såå jävla snygg du måste ha sugit mycket kuk"....
MEN man ska inte dra alla killar över en kant, det finns massor av trevliga pojkar där ute!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!