Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-09-22, 03:05
  #13
Medlem
duffsters avatar
Jävla lurendrejare. Spelade till mig 700 kr från en bonus. Kan man bara bli medlem genom att acceptera bonusar?
Citera
2010-09-22, 03:16
  #14
Medlem
Varför sätter du in pengar en tredje, fjärde, femte, tionde gång när du är medveten om att insättningskraven är omöjliga? Kontakta deras support(vilket spelbolag du än spelar på) och säg att du inte är intresserad av någon bonus, om det nu står i villkoren att den ska omsättas löjligt många gånger. Då blir det insättning "vanlig", dock är det omöjligt att göra i efterhand.

Många sidor har "insättningen+bonus ska omsättas X gånger" vilket är en otrolig fälla, 99/100 går bet på att omsätta pengarna.

Och läs villkoren innan ni sätter in pengar, de kan skriva vad fan som helst i villkoren och ni bara klickar ok?
Citera
2010-09-22, 03:42
  #15
Medlem
duffsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apopath
Varför sätter du in pengar en tredje, fjärde, femte, tionde gång när du är medveten om att insättningskraven är omöjliga? Kontakta deras support(vilket spelbolag du än spelar på) och säg att du inte är intresserad av någon bonus, om det nu står i villkoren att den ska omsättas löjligt många gånger. Då blir det insättning "vanlig", dock är det omöjligt att göra i efterhand.

Många sidor har "insättningen+bonus ska omsättas X gånger" vilket är en otrolig fälla, 99/100 går bet på att omsätta pengarna.

Och läs villkoren innan ni sätter in pengar, de kan skriva vad fan som helst i villkoren och ni bara klickar ok?

Jag har över huvudtaget inte satt in några pengar, tack gode gud för det. Och nu såhär på natten hade jag tråkigt, hittade till sidan genom en annons-banner på aftonbladet. Och när man skulle registrera sig kunde man bara acceptera bonusar, kul tänkte jag, men sen när jag läste villkoren närmare när jag spelat upp mig till ett antal hundra SEK så blev jag bara irriterad. Har snackat med live-chatten nyss och bett dem stänga ner mitt konto, vilket de också gjort nu. Jävla lurendrejare.
Citera
2010-09-22, 07:28
  #16
Medlem
Jag tycker det är ganska fult när spelsidor inte visar hur mycket man omsatt av bonusen. En del oseriösa tvingar spelaren att maila och fråga varje gång vilket blir väldigt jobbigt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback