2010-01-15, 11:14
Medlem
Undrade bara om någon vet mer om detta. artikeln hittar ni här: http://www.smp.se/nyheter/vaxjo/22-a...81723534%29.gm

Väl mött!
Citera
2010-01-15, 11:18
Bannlyst
Ingen rolig nyhet att läsa såfort man öppnar ögonen en fredagsmorgon!
Btw, du har skrivit att flickan var 14 i topic, i artiklen står det 16.

edit: ändrat nu..

jävla tattare anywayz
Citera
2010-01-15, 11:26
Medlem
HectorPis avatar
Citat:
En 22-årig man från Växjö sitter anhållen misstänkt för att i höstas ha våldtagit en 16-årig flicka på en privat fest i Växjö.

De båda inblandade är sedan tidigare bekanta med varandra och händelsen anmäldes nyligen.

Jag kanske har mist all min tro på mänskligheten, men kan inte låta bli att undra över om detta är en hämndaktion från kvinnan i fråga. De kanske har haft ett förhållande som pajat osv..
Citera
2010-01-15, 11:37
Medlem
adagios avatar
Fasen vad jag hoppas på att detta var något praktiskt skämt...
Men till mitt stora förtret så var det inte så!

PEDOWAN CHERNOBYL!!!!!!1111111111111
Citera
2010-01-15, 11:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HectorPi
Jag kanske har mist all min tro på mänskligheten, men kan inte låta bli att undra över om detta är en hämndaktion från kvinnan i fråga. De kanske har haft ett förhållande som pajat osv..
Jag tycker det är tämligen vanligt att brudar som blir knullade ofrivilligt inte vågar gå till polisen och göra en anmälan direkt efteråt, delvis pga rädsla och skam. Ser iaf att det mer troligt ligger till så än en ev hämnd, men jag kan givetvis ha fel..

Sen är ju inte förhållanden med 6 års ålderskillnade jättevanligt i den åldern heller även om det givetvis förekommer..
Citera
2010-01-15, 11:40
Medlem
HectorPis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mladdz
Jag tycker det är tämligen vanligt att brudar som blir knullade ofrivilligt inte vågar gå till polisen och göra en anmälan direkt efteråt, delvis pga rädsla och skam. Ser iaf att det mer troligt ligger till så än en ev hämnd, men jag kan givetvis ha fel..

Sen är ju inte förhållanden med 6 års ålderskillnade jättevanligt i den åldern heller även om det givetvis förekommer..

Jo jag är ju på din sida! Hoppas verkligen att det är som du säger!
Citera
2010-01-15, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajjind
Undrade bara om någon vet mer om detta. artikeln hittar ni här: http://www.smp.se/nyheter/vaxjo/22-a...81723534%29.gm

Väl mött!

Läste visst fel. Själva våldtäckten ägde rum i höstas men artikeln kom upp igår
Citera
2010-01-15, 12:35
Medlem
Hm

Citat:
Ursprungligen postat av mladdz

Håller med dig totalt, rätt ofta man hört om ( kanske off topic) att tjejer haft trekant och anmält för våldtäkt :/.

Samt var det ett fall då 2 personer hade sex, och tjejen skämdes i efterhand och anmälde honom för våldtäkt.
Citera
2010-02-16, 16:49
Medlem
spoilers avatar
Fler kulturberikare och deras överraskningssex...
http://politisktinkorrekt.info/2010/...lickan-gravid/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in