2010-03-29, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bosnian_muslima
hahahah det var roligt det,serbiska tjejer i topp? verkligen inte..de ser ju ut som män i ansiktet

Hahahahaha, jugge konflikter här

Serbiska tjejer är ju bland de vackraste i världen.
Citera
2010-03-31, 18:17
Medlem
beeenjamin. Din mail är full så du måste tömma några medelanden.
Citera
2010-03-31, 18:32
Medlem
Beeenjamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan86
beeenjamin. Din mail är full så du måste tömma några medelanden.

Jag har fixat det.
Skicka PM igen...
Citera
2010-04-10, 00:06
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Svarade bara, Okej ,det var synd. =/ Kram. Men är nog ara aska nu.
dumbo...

först jag e en yuggo tjej av blandade sorten, för att inte gå in på detaljer, och anser att jag har

balkan tjejer vill ha att EN KILLE VISAR NÄSTAN ÖVERDRIVET INTRESSE. inget för "det var synd" mesar

du skulle kommit med ett annat alternativ, eller ännu bättre, ringt henne, pratat om kvällen innan om hennes baksmälla, planer för dagen, mm... VA PÅ!
det förväntas och ingår i spelet!!!

om en kille svarar som du gjorde låter det som "ah skit samma, hon eller nån annan"
Hennes intresse ökar med din visade intresse. hon säkert faller för "charm snackaren" istället för blyga och försiktiga svenne

att efter 2 månader du har bara kramat henne hejdå

om en kille inte försöker pussa godnatt på första dejten tror jag att han är inte intresserad allas... oc börjar lägga honom i "bara som kompis" lådan
Citera
2010-12-19, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BabyPink
Jag vet, är uppväxt med juggar som vänner, förra året umgicks jag bara med juggar, blandat från bosnien, serbien och kroatien. Mitt ex är serb men han sökte en fin flicka som var tyst, satt ner och filade naglarna, hämtade öl och masserade hans fötter. Jag är gapig, bitchig, krävande och jävligt vulgär, it didnt work out liksom. Dumpade en kroatisk tjejkompis förra året som var en riktigt jävla diva som skulle tjafsa om allt, umgås mycket nu med en bosnisk som är reko som fan.

Har varit på många juggefester osv. Har inte fått bra intryck av tjejerna där. Mitt ex är också en orsak till detta, han avskyr jugoslaviska tjejer över lag. Tycker att dom är bortskämda och kräver för mycket. Att dom bara snackar skit om varandra och är okunniga. Men det är väl kanske såna tjejer han dejtat då, fan vet jag. Han är inte mycket att lyssna på, ett riktigt arsle.

Haha....så klart har han sagt det till dig. Tro inte på allt killar säger. Själv är en jugge tjej. Att våra killar i Sverige beskriver oss som några tysta tjejer som hämtar ölen och masserar hans fötter är helt fel. Fråga killar som bor kvar där nere så får du höra en helt annan sak. Kommer ihåg när jag var barn och bodde kvar hemma, varje sommar kom det massa släkt som bodde i Tyskland, Österrike osv. Jag tyckte de var konstiga och förstod att de i sina försök att inte glömma sin "tradition" har kommit på konstiga idéer om att vi kvinnor från fd Ju är sådana som våra farmödrars farmödrar varit för typ 150 år sedan. Fattar inte. Vi som bodde kvar har faktiskt levt ett helt annat liv, medan tiden stannat för de i diaspora. Vill min sambo ölen (och han också är Jugge) så får han hämta den själv. Om någon masserar någons fötter då är det han som masserar mina. Ha i åtanke att jag inte har vuxit upp i Sverige, bor här bara 5 år. Om nu någon gång igen träffar en jugge som du inleder en relation med så strunta i det att han är Jugge för ni bor ju i Sverige och du är svensk. Det får han leva med om han vill vara med dig.
Citera
2010-12-19, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JizzieJinx
mitt ex är serb. han var så trött på alla serbiska brudar sa han, dom förväntade sej alltid att killen skulle köpa exakt allt åt dom osv. massa krav hade dom tydligen, snygg bil, mycket pengar, bra jobb. men om hon bara bott här 2 år så kanske hon inte alls är sån. juggetjejer över lag har en tendens att se sej själva som guds gåva till mannen (personligen tycker jag att tjejer från balkan är några av de vackraste i världen så jag kan delvis förstå deras uppblåsthet). de killar jag känner fårn sebrien och övriga balkan är även dom rätt uppblåsta och kaxiga. tror att de är något liksom. verkar tillhöra deras kultur

Vad jag har hör är att svenska tjejer är bland de vackraste som finns. Att ha att göra med sååååå uppblåsta jugge killar, mammas söner, är inte lätt. Man måste ju lära respektera sig själv och visa det mycket, alltså väldigt tydligt, om man vill att Jugge kille ska förstå att det inte går att jävlas med tjejen. Jag brukar säga att det är lätt att vara bra kvinna till en bra man. Jugge killar är inte riktigt lotto vinsten! Om du skulle hamna i hans familj så skulle de inte förvänta sig av dig ett dugg för att du är svensk men vi måste kunna stå på våra ögonfransar och ändå duger vi inte till deras gyllene son. Det är därför vi måste ha lite attityd, eller hitta en normal svensk kille att ha det lugnt med.
Citera
2010-12-19, 21:01
Medlem
Citat:
Jag ska på bio/dejt med en tjej ifrån serbien, nu är det så här att jag själv ser normal ut och hon är en gudinna som lätt skulle kunna bli fotomodell(Hon är en av dom vackraste jag sett). Hon har bott i Sverige i två år och kan inte engelska eller svenska så bra. Hon kan skriva så man förstår bra men inte prata.

Hjälp mig att få den här tjejen att vilja fortsätta träffa mig. Tips på saker jag bör charma henne med, göra annorlunda mot en nordisk tjej.

Hade det varit en nordisk tjej eller en tjej som inte var så otroligt jävla snygg hade det inte varit några problem utan (NEXT som gäller) men det här är once in a lifetime date för mig och jag vill göra allt rätt.

Tips tack.

Som tjejen från regionen skulle jag uppskatta om killen frågade mig istället för att fråga alla andra om hur ska han behandla mig. Hon vet ju att du är svensk. Hon kanske inte tycker om sättet jugge killar behandlar henne, varför ska du då lära dig detta? Behandla henne som en människa så lär allt bli bra. Visar det sig att hon är en bich så behöver du inte henne. Enkelt.
Citera
2010-12-19, 23:54
Bannlyst
Dra dig ur medans du kan , såna tjejer brukar ha gangster farsor som gör livet surt för dig ts...
Skämt åsido men dom brukar vara lite temperamentsfulla och lite svåra att ha att göra med , men det brukar vara värt det i långa loppet. Serbiska tjejer är störtsköna och ser ofta väldigt bra ut
Citera
2011-09-17, 11:05
Medlem
casvacks avatar
varför dog tråden? Hur gick det? Håller ni ihop idag?
Citera
2011-09-17, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av casvack
varför dog tråden? Hur gick det? Håller ni ihop idag?

lol, hur orkade du leta upp den här gamla tråden? :P

Tråden dog för att jag failade totalt och var för blyg/för lite på och även lite socialt inkompetent eftersom det var typ 3e tjejen jag gick på dejt med i mitt liv. Hon har även flyttat till Serbien igen eftersom hennes familj inte fick uppehålls tillstånd..

Hade faktiskt inte räknat med att lyckas när jag frågade om hon ville träffas och gå på bio , jag gjorde det enbart för att få erfarenhet så jag kan komma ur min onda cirkel där jag är socialt inkompetent pga dålig uppväxt som gjorde att jag inte fick den sociala träningen normalt folk får så jag i framtiden har en chans att lyckas på dejt.

Synd, för hon var jävla snygg/vacker. Finaste tjejen jag lyckas fått dejt med.
Citera
2011-09-17, 23:55
Medlem
casvacks avatar
Citat:
lol, hur orkade du leta upp den här gamla tråden? :P

Tråden dog för att jag failade totalt och var för blyg/för lite på och även lite socialt inkompetent eftersom det var typ 3e tjejen jag gick på dejt med i mitt liv. Hon har även flyttat till Serbien igen eftersom hennes familj inte fick uppehålls tillstånd..

Hade faktiskt inte räknat med att lyckas när jag frågade om hon ville träffas och gå på bio , jag gjorde det enbart för att få erfarenhet så jag kan komma ur min onda cirkel där jag är socialt inkompetent pga dålig uppväxt som gjorde att jag inte fick den sociala träningen normalt folk får så jag i framtiden har en chans att lyckas på dejt.

Synd, för hon var jävla snygg/vacker. Finaste tjejen jag lyckas fått dejt med.

Detta var bland dom första trådarna jag läste här på FB, så jag har faktiskt undrat hur det har gått. Igår sökte jag på något så kom jag in hit!

Shit fan vad synd att hon flyttade tillbaka, håller ni kontakt annars? Hm hoppas det löser sig för dig i framtiden
Citera
2011-09-18, 00:34
Bannlyst
Serbisk? Usch fy fan, har inte de musche och hår över hela kroppen som svartskallarna alltid har? Sydländska kvinnor ser ut som apor med deras hår och fjun, tänk att kyssa en av dem och så får man känna deras håriga fjun mot ens läppar.... Nej tacka vet jag våra egna ljusa kvinnor, kvinnorna från söder är otroligt fula i jämförelse med våra inhemska skönheter. Du måste vara defekt om du som svensk hellre knullar någon jugge hora före de vackra nordiska kvinnorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in