tjenna!

lika bra att gå rakt på sak.
har varit tillsammans med flickvännen i snart två år,hon är ett år yngre. vi har haft det väldigt bra och hyfsat problemfritt i stort sett hela vägen. MEN.. jag kan absolut inte bestämma vad jag känner för henne längre.

hon är en toppentjej på många sätt. men jag känner suget efter singellivet som varit i stort sett obefintligt efter jag började gå på fester och senare krogen. vi hade en paus på en månad i höstas, på mitt bevåg då jag inte heller visste vad jag kände.
vi hittade tillbaka till varandra efter att jag en sen kväll då jag ringde på fyllan och sa att jag saknade henne. jag lät nog ganska nykter för annars hade hon nog bara avvisat det.
allt känns jättebra eller åtminstonde bra NÄR vi ses. men så fort hon inte är hos mig så vill jag bara skita i det, aldrig mer träffa henne och knulla allt som rör sig.

iaf för stunden.
allting skiftar också när jag hör olika musik (ja du såg rätt). lyssnade en del på radio idag och när det kom en tagglåt så kände jag bara, fuck it. jag måste vara singel, jag måste leva livet nu! sen kommer en depplåt och jag måste ha någon nära. som man inte får som singel, ett ligg är ett ligg inget mer.
borde jag göra slut? jag tycker hon förtjänar någon bättre än mig men hon säger att det inte finns någon bättre. (som om hon visste det)
till saken hör också att jag kommer förmodligen åka iväg ett år (med start i sommar) och jobba lååångt lååångt borta och jag vill inte ha något långdistansförhållande.
hon blev så jävla ledsen när jag sa att jag ville åka och jag klarar fan inte av att se henne så. har inte sagt att det kommer ta slut till henne men innerst inne så känner jag just nu att det bara är en tidsfråga.
jag har redan gjort slut två gånger. ena i höstas och andra efter första veckan då jag vart livrädd

men hon vill verkligen bara ha mig.
så vad bör jag göra? vill ha utförliga svar, inte bara: dumpa/försök mer.