2010-01-14, 11:08
Medlem
Jaha då hoppar Zytomierska på flashback.SE , som ni ser så sätter hon likhetstecken mellan skvalllerforat och hela FB..

GE HENNE INGEN TRAFIK!!

http://finest.se/katrin

Citat:
Vad är flashback?
Jag får höra om en man som har ett alias, på Flashback som skriver massa skit om kända människor. Jag går in för att se vad det är, det där flashback. Vad är det för något? Det är den sorgligaste plats jag någonsin besökt. Bara en massa sorgsna, bittra, olyckliga människor som tar sig tiden att skriva påhittat omoget och larvigt skit om andra människor som helt saknar finess eller humor. Inte klokt. Att folk är såna... Det är trist. Och att göra det under alias också. Inte ens kunna stå för sina åsikter. Vad är det för man? Gud, det känns som att luften just gick ur mig.

Känner ni till flashback.se?
Citera
2010-01-14, 11:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av markush
Jaha då hoppar Zytomierska på flashback.SE , som ni ser så sätter hon likhetstecken mellan skvalllerforat och hela FB..

GE HENNE INGEN TRAFIK!!

Ha, man ska inte kasta sten i glashus :P
Citera
2010-01-14, 11:13
Medlem
Megaforces avatar
Citat:

GE HENNE INGEN TRAFIK!!

Har hon varit inne på flashback.se så är frågan om hon ens varit inne på forumet..
Citera
2010-01-14, 11:14
Bannlyst
Citat:

GE HENNE INGEN TRAFIK!!

Jag vet knappt något om denna individ, men jag kan inte låta bli och undra varför hon är känd egentligen? Hon är ju ful som stryk, har ingen talang vad jag vet i något. Är det för att hon pippade med en nörd som också han blev känd av märkliga anledninga? Stockholmare är patetiska! sen är hon väl en polsk judinna? kanske förklarar varför hon är känd, zionister är mästare på svågerpolitik.
Senast redigerad av KONKELBIER 2010-01-14 kl. 11:20.
Citera
2010-01-14, 11:18
Medlem
BigMojos avatar
Hon blev väl känd för att suga av sveriges sliskigaste och drygaste bloggare på daily basis.

Det är allt jag vet iaf.
Citera
2010-01-14, 11:20
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigMojo
Hon blev väl känd för att suga av sveriges sliskigaste och drygaste bloggare på daily basis.

Det är allt jag vet iaf.

Darin..?

Låter som fröken Katrin aldrig varit på nätet överhuvudtaget!
Citera
2010-01-14, 11:23
Medlem
Messinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Darin..?

Låter som fröken Katrin aldrig varit på nätet överhuvudtaget!

alex schulman
Citera
2010-01-14, 11:23
Medlem
Justitiemords avatar
Mediekåt judinna.
Citera
2010-01-14, 11:31
Medlem
Playcontrols avatar
Hmm är inte detta precis vad hon gör?

Citat:
Ursprungligen postat av horan
människor som tar sig tiden att skriva påhittat omoget och larvigt skit om andra människor som helt saknar finess eller humor.

Enda skillnaden på henne och skvallerforumet är väll att man slipper läsa inlägg från en totalt pantad kvinna och att hon är dum nog att gå ut med namn....
Citera
2010-01-14, 11:41
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:
Vad är flashback?
Jag får höra om en man som har ett alias, på Flashback som skriver massa skit om kända människor. Jag går in för att se vad det är, det där flashback. Vad är det för något? Det är den sorgligaste plats jag någonsin besökt. Bara en massa sorgsna, bittra, olyckliga människor som tar sig tiden att skriva påhittat omoget och larvigt skit om andra människor som helt saknar finess eller humor. Inte klokt. Att folk är såna... Det är trist. Och att göra det under alias också. Inte ens kunna stå för sina åsikter. Vad är det för man? Gud, det känns som att luften just gick ur mig.
Hon lyckas fanimej pricka in definitionen av att kasta sten i glashus. Det är ju exakt dessa grejer som gjort henne själv till en "kändis" Fast hon kanske anser att det finns humor och finess i hennes ständiga påhopp?
Citera
2010-01-14, 11:50
Medlem
men vafan killar, nu kommer hon ju beskylla oss för att vara nazister också.
Citera
2010-01-14, 12:10
Medlem
Psyko Dads avatar
Det där jävla fnasket vet nog vad FB är men lockar till sig läsare till sin skitblogg med såna här skriverier & fungerar det? Tja, hur många av er loggade in på hennes skitblogg?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in