2010-01-14, 12:16
Medlem
fags avatar
Ahahah, hon döper sin kommande (troligen groteskt fula ungjävel som hon har med den groteskt fula BINGO) till fucking jävla RINGO!!!

AAAhAHAaha, jag tror jag dör! Tänker hon ingenting på barnets framtid? Hur mobbad kommer inte den lilla skiten att bli? Poor, poor kid.

Han kommer att;
bli jude, ha en morsa som enbart snackar ofullständig skit grundat på hennes PMS-tillstånd, en farsa som knullar småflickor för att de vill bli kända i Slitz dagarna i ända, se ut som en blandning mellan Potato Man och Richie Rich.

Fy fan för att vara den ungen!
Citera
2010-01-14, 12:30
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyyouthere
Hon lyckas fanimej pricka in definitionen av att kasta sten i glashus. Det är ju exakt dessa grejer som gjort henne själv till en "kändis" Fast hon kanske anser att det finns humor och finess i hennes ständiga påhopp?

haha

Hon kom ju självklart på att det var hon själv som hon skrev om och kände sig därför nödgad att lägga till orden "humor och finess" för att särskilja hennes påhopp från de som sker på skvallerforat.

För övrigt kan man undra hur begåvat det är att göra karriär på internet utan att känna till det troligtvis största och mest inflytelserika svenska internetforumet som funnits långt innan hennes näsa växt färdigt(vilket jag iofs hört att den aldrig gör).
Citera
2010-01-14, 12:32
Medlem
Pommies avatar
Sättet hon har blivit en ut av Sveriges b-kändisar har ju varit genom just skvaller och skit snack om andra personer. Oftast väldigt grova påstående och jävligt omogna. Att hon klagar på oss på flashback.info (eller flashback.se ) är ju bara urlöjligt, dubbelmoral i högsta grad.
Tänk om vi alla hade haft våra riktiga identiteter, då hade vi alla blivit minst lika kända som Ms. Schulman ... eller Zytomerska ... eller Rimér ????? aja, att vara gift/tillsammans med en känd snubbe som har gjort jobbet till en verkar ju vara lönsamt.

jag tycker vi alla sågar hennes blogg och hennes beteende.
Citera
2010-01-14, 12:48
Medlem
SebbeBoys avatar
jag tycker att hon dumförklarar sig själv i sitt inlägg.
Herregud hon måste väl använd google någon gång, vad man än googlar på så ligger flashback bland top 5 utav resultaten.

Eller just jäklar, kanske googlade hon sig själv när hon hittade hit. Självgod som hon är så sitter hon säkert och försöker luska ut hur poppis hon är.
Senast redigerad av SebbeBoy 2010-01-14 kl. 12:51.
Citera
2010-01-14, 22:02
Medlem
matte03s avatar
Jag hoppas soc tar hennes barn ifrån henne
Citera
2010-01-15, 12:34
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SebbeBoy
jag tycker att hon dumförklarar sig själv i sitt inlägg.
Herregud hon måste väl använd google någon gång, vad man än googlar på så ligger flashback bland top 5 utav resultaten.

Eller just jäklar, kanske googlade hon sig själv när hon hittade hit. Självgod som hon är så sitter hon säkert och försöker luska ut hur poppis hon är.
HAHA, jag ser verkligen fram emot när hon googlar sig själv nästa gång och hittar den här tråden. Uppmärksamhetshora är vad hon är. Och nej, jag har inte läst hennes blogg och tänker aldrig göra det heller. Jag skulle inte leva med mig själv om jag gav ett sådant äckel min uppmärksamhet.
Citera
2010-01-15, 12:46
Medlem
humor-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Det där jävla fnasket vet nog vad FB är men lockar till sig läsare till sin skitblogg med såna här skriverier & fungerar det? Tja, hur många av er loggade in på hennes skitblogg?

Nja har varit inne en gång på hennes blogg, mådde dåligt av allt hennes skitprat och efter det har jag aldrig klickat mig in där och kommer inte göra det nu heller.
Citera
2010-01-15, 13:24
Avslutad
Är inte den "komikern" medlem i MENSA?
Dryga kändisar som avskyr det vanliga folket, hon har säkert mindervärdeskomplex för sitt jefvla namn.

Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce

Har hon varit inne på flashback.se så är frågan om hon ens varit inne på forumet..
Citera
2010-01-15, 19:17
Medlem
Zekiels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justitiemord
Mediekåt judinna.
har du blivit våldtagen av en jude eller någonting?

Men att hon beter sig som en mediehora är ju en sak som är sann.
byter alltid kanal om hon dyker upp och brukar dessutom få folk att skippa hennes konstanta uppenbarelser på tv/media i allmänhet.

vafan kollar ni ens på hennes jävla skitblogg?
Citera
2010-01-15, 19:24
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zekiel
har du blivit våldtagen av en jude eller någonting?

Men att hon beter sig som en mediehora är ju en sak som är sann.
byter alltid kanal om hon dyker upp och brukar dessutom få folk att skippa hennes konstanta uppenbarelser på tv/media i allmänhet.

vafan kollar ni ens på hennes jävla skitblogg?
Någon borde i alla fall offra sig för att gå in och anonymt tipsa henne om den här tråden så att det blir lite action.
Citera
2010-01-15, 21:07
Medlem
Tord_Ywels avatar
Hon kan bara ha läst i skvaller delen av forumet, vilket inte är så konstigt då hon säkert sökte på sitt namn och alla träffarna fanns i den delen då allt som rör sladdertackan hör hemma där.

Jag har inte sett så mycket av omogen och larvig skit i ekonomi, hemelektronik, IT-säkerhet o.s.v. Och där krävs det inte direkt att inläggen ska ha finess eller humor utan ska vara sakliga, men finess och humor är ju en bonus. Men har man som jobb att kränka, håna, skvallra, synas och skriva nonsens medan man petar sig i storkroken så skulle väll tillvaron kännas rätt så torftig utan finess och humor i överflöd som kan ta fokusen från tragedin som är hennes vardag.
Citera
2010-01-15, 22:29
Medlem
Herr Lindholms avatar
Försöker lägga in en kommentar, men jag blir snöblind. Vad är det med hemsidan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in