Har en gammal vice dator från 2002 som jag försöker få igång, allt funkar som det ska tills xp sidan har laddats klart och windows inloggningsmenyn ska komma upp då startas det helt plötligt om. Detta upprepas just på samma ställe hela tiden, någon som vet vad det kan vara för fel?
Har en gammal vice dator från 2002 som jag försöker få igång, allt funkar som det ska tills xp sidan har laddats klart och windows inloggningsmenyn ska komma upp då startas det helt plötligt om. Detta upprepas just på samma ställe hela tiden, någon som vet vad det kan vara för fel?
Mvh
Den kanske är för varm, men då vore det konstigt om den startar om, då brukar de bara stängas av. Har du en xp-skiva? då kan du alltid pröva att formatera och se om det hjälper.
Den kanske är för varm, men då vore det konstigt om den startar om, då brukar de bara stängas av. Har du en xp-skiva? då kan du alltid pröva att formatera och se om det hjälper.
så less på alla dårar som skriver formatera om i tid och otid.
starta windows xp skivan och välj allternativet laga istället
då har du kvar drivrutiner och allt annat på hårdisken också som bonus
Okej så om jag har en xp skiva kör den, så finns det ett alternativ som heter typ "laga" som inte raderar filer på hårddisken? Sorry men har icke så datakunnig^^.. måste det vara samma xp skiva som är till datorn ursprungligen eller fungerar det men en annan?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!