• 1
  • 2
2010-01-13, 22:39
Medlem
Finns det någon porrbio på söder i stockholm
Hur är den?
Var?
Någon som inte enbart är homo...
Citera
2010-01-13, 22:42
Medlem
FuskandeTalibans avatar
Vad är meningen med porrbio egentligen? Grupprunk är väl rätt gay?
Citera
2010-01-13, 22:48
Medlem
the basement. lär dig använda google idiot
Citera
2010-01-14, 00:08
Medlem
snuskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuskandeTaliban
Vad är meningen med porrbio egentligen? Grupprunk är väl rätt gay?

Haha jag känner så med.

Fråga till TS: Varför vill du till en porrbio ?
Citera
2010-01-15, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snusker
Haha jag känner så med.

Fråga till TS: Varför vill du till en porrbio ?

Nu är jag förstås inte TS, men det vet ju alla att film är bättre på bio!
Citera
2010-01-15, 23:05
Medlem
snuskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panguu
Nu är jag förstås inte TS, men det vet ju alla att film är bättre på bio!

Förvisso, men att se en p-rulle med ett gäng runkande gubbar låter ju inte särskilt lockande precis.

Av ren nyfikenhet så undrar jag om du har egna erfarenheter ? Vad händer under filmens gång osv ?
Citera
2010-01-16, 00:01
Medlem
Harry_s avatar
Eros video har ju det
Citera
2010-01-16, 01:03
Medlem
HAHA porrbio nuförtiden lär ju vara det mest oglamorösaste sätt att försköna porren :P 40+ ala gubbrunk i en enda stor orgie
Citera
2010-01-16, 22:09
Bannlyst
Citat:
Förvisso, men att se en p-rulle med ett gäng runkande gubbar låter ju inte särskilt lockande precis.
Av ren nyfikenhet så undrar jag om du har egna erfarenheter ? Vad händer under filmens gång osv ?

Jag har för mig att det är olagligt att ha bastuklubbar för män i dessa dagar så då kanske en porrbio duger! Så får du se lite porr och ett dussin gubbkukar som är mer eller mindre slappa och skulle du vilja smaka så är det bara att börja suga men då har du genast tre till fyra gubbar som börjar att utforska ditt rövhål och om någon gubbe är styv och modig nog så försöker han nog sticka in den i dig! Vad jag hört så kan det vara en njutning om gubben vet vad han gör. Får du ont av det så kan du trösta dig med att han är klar på ett par minuter. Skulle du få mer smak så står det 5-6 stycken i kö och runkar upp sina gubbkukkar till max innan de penetrerar dig och om guben är nogorlunda modern så frågar han om du föredrar det med eler utan gummi. Efter 1-2 minuter så frågar samma gubbe om han får lov att spruta i dig eller om du vllha satsen någon annanstans och oroa dig inte! Det är en liten sats så det är lättast att bara låta han komma i ditt nu mera uppknullade rövhål. Akta dig för mobilkamererna, för du filmar dig och lägger sedan upp dig md porrbions namn och datum och en beskrivning som tex "lönfet man 30 kortklippt plus 9 påsättare!

Så go fore it, det är en upplevelse har jag hört!
Citera
2010-01-17, 03:38
Medlem
snuskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Jag har för mig att det är olagligt att ha bastuklubbar för män i dessa dagar så då kanske en porrbio duger! Så får du se lite porr och ett dussin gubbkukar som är mer eller mindre slappa och skulle du vilja smaka så är det bara att börja suga men då har du genast tre till fyra gubbar som börjar att utforska ditt rövhål och om någon gubbe är styv och modig nog så försöker han nog sticka in den i dig! Vad jag hört så kan det vara en njutning om gubben vet vad han gör. Får du ont av det så kan du trösta dig med att han är klar på ett par minuter. Skulle du få mer smak så står det 5-6 stycken i kö och runkar upp sina gubbkukkar till max innan de penetrerar dig och om guben är nogorlunda modern så frågar han om du föredrar det med eler utan gummi. Efter 1-2 minuter så frågar samma gubbe om han får lov att spruta i dig eller om du vllha satsen någon annanstans och oroa dig inte! Det är en liten sats så det är lättast att bara låta han komma i ditt nu mera uppknullade rövhål. Akta dig för mobilkamererna, för du filmar dig och lägger sedan upp dig md porrbions namn och datum och en beskrivning som tex "lönfet man 30 kortklippt plus 9 påsättare!

Så go fore it, det är en upplevelse har jag hört!
Haha, är du full eller ?

Låter ju inte som någon vidare trevlig upplevelse, och nej jag skulle nog aldrig få för mig att gå på en "porrbio".
Citera
2011-12-30, 12:51
Medlem
naken_slavs avatar
Citat:
Haha, är du full eller ?

Låter ju inte som någon vidare trevlig upplevelse, och nej jag skulle nog aldrig få för mig att gå på en "porrbio".

Riktigt så blir det nog inte, tror dom flesta är för blyga och fega.

Jag har bara varit på US-video i Stockholm. Där finns några biosalonger, var rätt tomt när jag var där. Och så ett antal videobås med en stol eller bänk och en video med urval av filmer. Mellan några av båsen finns gloryholes.

Jag satte mig på knä på golvet framför stolen i ett videobås och det tog inte så långt tid innan en gubbe kom in, stängde dörren, drog ner brallorna och satte sig. Så fick jag prova att suga kuk för första gången.

Hela stället är mörkt, så mobilkameran får nog problem.
Citera
2012-01-02, 10:00
Medlem
meramans avatar
Jag tror inte att de flesta som går på porrbio sitter i en stor salong och glor på varandras kukar. Tror de flesta föredrar privata hytter.

Själv så föredrar jag att se filmen hemma i så fall...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in