2010-01-13, 22:20
Medlem
parkmattans avatar
Hej!

Har ett irriterande problem med min mus(mx518), installerade setpoint 4.8 och har därefter inte kunnat ändra min sensitivity i Half life/cs. Har avinstallerat det men problemet är kvar. Enda jag kan göra för att ändra patigheten på pekaren är att ändra DPI med hjälp av knapparna på musen. Någon som vet hur man löser det förutom att formatera, har ingen lust att göra det. Har som sagt redan avinstallerat drivrutinerna.

Går det att lösa det så att drivrutinerna är installerade men att det ändå går att ändra sensitivityn i HL. Lite funktioner i setpoint jag vill använda mig utav.
Citera
2010-01-13, 22:25
Medlem
seaniiis avatar
logitechs program är känd för sånt problem. Gå in på msconfig och boka av alla autostarts som har med logitech att göra. KHALMNPR.exe t.ex.
Citera
2010-01-13, 22:28
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaniii
logitechs program är känd för sånt problem. Gå in på msconfig och boka av alla autostarts som har med logitech att göra. KHALMNPR.exe t.ex.
Har inte haft ett enda problem. Och jag har alltid kört logitech. Detta har nog med med spelen att göra.
Citera
2010-01-13, 23:07
Medlem
parkmattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaniii

Hade avinstallerat allt från logitech så de borde inte finnas kvar.

Har testat att ominstallera Steam men problemet är kvar.
Senast redigerad av parkmattan 2010-01-13 kl. 23:09.
Citera
2010-01-14, 01:11
Medlem
parkmattans avatar
Har löst det genom systemåterställning men skulle vara tacksam om någon har en annan lösning på problemet. Men nu fungerar musen som den ska tills vidare och det är viktigast =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in