• 1
  • 2
2010-01-13, 19:41
Medlem
Fasios avatar
Hej!

Jag lider av extrem morgon tröthet, behöver ha flera veckarklockor för att ens vakna. När jag väl är uppe (ca 06:00) så känner jag mig seg som fan och det har hänt att jag har somnat när jag sitter ner, så har det varit nästan hela livet. Efter 7 koppar kaffe och klockan när klockan är 14:00 så börjar jag på att bli pigg. Problemet är att man blir ganska uppe i varv att allt kaffe och det blir en massa spring på toan.

Finns det något bra kostillskott som man kan testa som hjälper mot mitt problem? ska jag äta nå vitaminer?

Måste ha nå råd om det här för jag är så trött på att vara trött

/J
Citera
2010-01-13, 19:42
Medlem
Numbeds avatar
C-vitamin, D-vitamin? Träning funkar
Citera
2010-01-13, 19:43
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fasio
Hej!

Jag lider av extrem morgon tröthet, behöver ha flera veckarklockor för att ens vakna. När jag väl är uppe (ca 06:00) så känner jag mig seg som fan och det har hänt att jag har somnat när jag sitter ner, så har det varit nästan hela livet. Efter 7 koppar kaffe och klockan när klockan är 14:00 så börjar jag på att bli pigg. Problemet är att man blir ganska uppe i varv att allt kaffe och det blir en massa spring på toan.

Finns det något bra kostillskott som man kan testa som hjälper mot mitt problem? ska jag äta nå vitaminer?

/J

Tränar du mycket?

Skulle dra ner på kaffet och försök att lära dig bli pigg utan så mycket kaffe. Och sov mycket och ordentligt.
Citera
2010-01-13, 19:43
Medlem
uainds avatar
Sover du tillräckligt?

Provat att justera tiden då klockan ringer för att match in bättre in din sömncykel?
Citera
2010-01-13, 19:44
Medlem
TheAlamos avatar
Lägg dig vid 9-10 då. Sen borde du börja träna om du nu inte redan gör det. Käka nyttigt också förstås
Citera
2010-01-13, 19:45
Medlem
Mockens avatar
Ett runk på morgonen får fart på dig, det fungerar alltid.
Citera
2010-01-13, 19:46
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mocken
Ett runk på morgonen får fart på dig, det fungerar alltid.
Snarare tvärtom för mig, drar en på kvällen, så sover jag gott sen och vaknar pigg
Citera
2010-01-13, 19:49
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fasio
Hej!

/J

Berocca som de säljer på apoteket ska tydligen hjälpa mot trötthet. Min kollega gick på de ett tag. Han sa att det gjorde susen. Värt att testa kanske?
Citera
2010-01-13, 19:57
Medlem
Ett fett läkarbesök är vad du behöver.
Citera
2010-01-13, 20:11
Medlem
Typoopies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Ett fett läkarbesök är vad du behöver.
Citera
2010-01-13, 20:14
Medlem
Du har nog elallergi. Eller utmattningssyndrom.
Citera
2010-01-13, 20:24
Medlem
KoettFaerss avatar
Vad gör du på dagarna?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto