• 1
  • 2
2010-01-13, 15:09
Medlem
zorb89s avatar
Hejsan!

Var får man tag på billiga kondomer för måste dessvärre ha sånt skit nu
Citera
2010-01-13, 15:12
Medlem
Vet inte om det är jag som är helt ute och cyklar men länken här nedanför kanske skulle kunna hjälpa dig?

http://www.billigakondomer.se
Citera
2010-01-13, 15:19
Medlem
zorb89s avatar
Tack dom hade ju ett mixat special set billigt var så länge sen jag var tvungen till sånt här skit men det var ju lätt fixat
Citera
2010-01-13, 15:20
Medlem
Happy humping!
Citera
2010-01-13, 15:28
Medlem
glen-tourrays avatar
Traska in på första bästa ungdomsmottagning och stoppa fickorna fulla. Billigare än så blir det inte.
Citera
2010-01-13, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glen-tourray
Traska in på första bästa ungdomsmottagning och stoppa fickorna fulla. Billigare än så blir det inte.
Håller med. Svinbilligt jämfört med övriga ställen.
Citera
2010-01-13, 15:30
Medlem
zorb89s avatar
Du gjorde kommande helg säker. Glidit tbx ner i ungdommens jävla källa pga den jag ville satsa på inte fattade så okej som hon vill..
Citera
2010-01-13, 15:31
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glen-tourray
Är det bara att göra så? En tjejkompis ska in imorn så ska fan höra om hon isf kan låna med några GREAT!
Citera
2010-01-13, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Hejsan!

Var får man tag på billiga kondomer för måste dessvärre ha sånt skit nu
Som 89a är du antagligen tillräckligt ung för att gå till din ungdomsmottagning där de väl eventuellt är gratis.
Citera
2010-01-13, 15:42
Medlem
Citat:
Är det bara att göra så? En tjejkompis ska in imorn så ska fan höra om hon isf kan låna med några GREAT!
Här i Örebro är det tjejer upp till 20 o killar upp till 25 som ungdomsmottagningen existerar för. Skiljer sig nog på ort men skall hon dit så kan hon nog få kondomer ja.
Citera
2010-01-13, 15:49
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aliquis
Här i Örebro är det tjejer upp till 20 o killar upp till 25 som ungdomsmottagningen existerar för. Skiljer sig nog på ort men skall hon dit så kan hon nog få kondomer ja.
jaa men hon sa att hon ska ta till sin kille och sen frågar hon varför JAG ska ha smartskallen(hon har alltid klagat på att jag är så oförsiktig...) Fan blir fan sur nu, dom använde ju inte ens vad jag hört så elakt om hon inte kan plocka med.

Jo är ju olika på alla ställen för i min tidigare stad så kostade det förutom då det var speciela dagar. Får i värsta fall gå dit själv och hämta bara jag får veta om de är gratis eller är snorbilliga.
Citera
2010-01-13, 15:58
Medlem
glen-tourrays avatar
Citat:

Ja, men se till att hon har med sig sitt lånekort annars kan det bli trassel..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in