• 1
  • 2
2010-01-13, 06:03
Medlem
Mystiqes avatar
Tja...
Innan ni svarar vill jag ba popeka det e svort o soka do ja hamna hela tiden po not thailendsk sida samt netet o seg in i helvete....so snella svara inte med googla for inte fram not

1) treningskamrat har gott po sin forsta kur nu o har totallt ingen koll, so det e forsent sega till honom att hoppa av o borja om, for jag vet han kommer inte gora det.
Derfor vill jag hjelpa till han de sista 4v av hans kur.

Hans trening e mestadel lyfta skrot o kombinera MT, hans mol e bli fitt o deffa ner sig, men han har hoppat po Oxymetholone 150mg/ed o ja forklarad den kuren e mest for att go upp i gain i vikt bode i vetska o muskler.
Han e po sin 3v nu och jag undra om det e forsent att kombinera med oxandrolone och kora det 5v?

Vilket orala prepp kan ni tenka er att han kan stacka med de sista 4v av hans kur? Oxandrolone?

2) Jag sjelv har inte lest po so mycket om Oxymetholene, do jag har ingen intersse for det.
Men for mig jag lest eller nogon svarade att man inte kan fo Estrogen-gyno do den e DHT-derivat (jag kan ha jevligt fel nu), inneber risken for gyno e progrestron eller rebound effekt do han hoppa senare av sin kur?
Ifall ja, inneber att det kan vara bra ide att ha Letro om han for kenningar?

Jag kommer iallefall hjelpa till hans PCT upplegg...sont kan jag =)

tacksam snabba svar som mojligt...ska godis-shopa idag =P

edit.... froga 2 har jag hittad artiklar om....tacksam om ni kan svara po frogan 1 =)
Senast redigerad av Mystiqe 2010-01-13 kl. 06:25.
Citera
2010-01-13, 06:11
Medlem
1) "Han" kör 150mg anadrol ed, och vill stacka det med ytterligare en oral steroid? Hur tänker du här egentligen. Förklara gärna vilka fördelar det skulle inbringa.

2) "Din kompis" behöver inte oroa sig för BT. Varför kan du läsa om i de hundratals trådar där det har avhandlats tidigare.
Citera
2010-01-13, 06:28
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plomeros
1) "Han" kör 150mg anadrol ed, och vill stacka det med ytterligare en oral steroid? Hur tänker du här egentligen. Förklara gärna vilka fördelar det skulle inbringa.

2) "Din kompis" behöver inte oroa sig för BT. Varför kan du läsa om i de hundratals trådar där det har avhandlats tidigare.

Om du har ingen vettig sega till so knipp keft...

har postad po en annan breda med mina mol po trening...so nej jag e inte #kompis#

Mvh M
Citera
2010-01-13, 06:29
Medlem
Du undvek min fråga.
Citera
2010-01-13, 06:32
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plomeros
Du undvek min fråga.

#Hans trening e mestadel lyfta skrot o kombinera MT, hans mol e bli fitt o deffa ner sig, men han har hoppat po Oxymetholone 150mg/ed o ja forklarad den kuren e mest for att go upp i gain i vikt bode i vetska o muskler.
Han e po sin 3v nu och jag undra om det e forsent att kombinera med oxandrolone och kora det 5v istellet#

Ska fordjupa mer i min froga...

han har fattad nu anadrol endemol e inte bli mer deffad o rippad, derav undra jag om man kan slenga po oxandrolone till det eller enbart kora det o avbryta Droll...

alla tips o rod er vellkommna...

forstor du nu?
Citera
2010-01-13, 06:42
Medlem
Han är på sin tredje vecka, men du vill förlänga kuren med två veckor (5w totalt), och slänga in anavar? Varför inte bara köra anadrol rakt igenom? Hur stor dos anavar hade du tänkt dig?
Citera
2010-01-13, 08:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
#Hans trening e mestadel lyfta skrot o kombinera MT, hans mol e bli fitt o deffa ner sig, men han har hoppat po Oxymetholone 150mg/ed o ja forklarad den kuren e mest for att go upp i gain i vikt bode i vetska o muskler.
Han e po sin 3v nu och jag undra om det e forsent att kombinera med oxandrolone och kora det 5v istellet#

han har fattad nu anadrol endemol e inte bli mer deffad o rippad, derav undra jag om man kan slenga po oxandrolone till det eller enbart kora det o avbryta Droll...

forstor du nu?

Men gå härifrån fjortis, jag hade kunnat förstå att du är utomlands och inte har bokstäverna åäö men du stavar som en idiot endå, att kalla andra för idioter när du själv föreslår idioti som att stacka två orala steroider går bortom mitt förstånd, jag hoppas du blir flamad nu och aldrig återvänder, inte ens när du är 18.
Citera
2010-01-13, 08:35
Medlem
Skitrubrik

Du får komma på en bättre nästa gång! /mod
Citera
2010-01-13, 09:05
Medlem
Citat:

forstor du nu?
Jag tror jag förstår, frågan är bara om du gör det?
Det verkar (om jag lyckats läsa det du skriver) som att din kompis "fattat att anadrols ändamål är inte att bli mer deffad och rippad" och du undrar om man kan byta till eller kombinera med oxandrolone?

Det är inte preppet som gör att du blir "deffad och rippad", det beror helt och hållet på kosten.
Vad, och speciellt hur mycket du äter.
Ok, många upplever att de blir vattniga på anadrol, och hårda på anavar, men oavsett vilket du väljer, äter du likadant så är ju resultatet detsamma när preppet lämnat kroppen!

Sedan uttrycker du dig som om din kompis vore värsta spånet, för att i samma andetag vilja stacka ytterligare orala till 150mg drol...
Citera
2010-01-13, 09:16
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svaa
Jag tror jag förstår, frågan är bara om du gör det?
Det verkar (om jag lyckats läsa det du skriver) som att din kompis "fattat att anadrols ändamål är inte att bli mer deffad och rippad" och du undrar om man kan byta till eller kombinera med oxandrolone?

Det är inte preppet som gör att du blir "deffad och rippad", det beror helt och hållet på kosten.
Vad, och speciellt hur mycket du äter.
Ok, många upplever att de blir vattniga på anadrol, och hårda på anavar, men oavsett vilket du väljer, äter du likadant så är ju resultatet detsamma när preppet lämnat kroppen!

Sedan uttrycker du dig som om din kompis vore värsta spånet, för att i samma andetag vilja stacka ytterligare orala till 150mg drol...

Tja...
Nu overtalade ja honom att bara kora po sin kur som den e o inte slenga in andra grejer eller huvudtaget hoja dosen...men jag fixad iallefall pct till han =)

Jo jag vet att kosten er A-O men de e inte so man e hemma o laga eget mat, ner thaimat e billig o gott =P

#Sedan uttrycker du dig som om din kompis vore värsta spånet, för att i samma andetag vilja stacka ytterligare orala till 150mg drol...#

hade ja inte fott reda po att han kurar so hade han hojd mer den dosen han kor po...

Mvh M
Citera
2010-01-13, 09:17
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snake-89
Men gå härifrån fjortis, jag hade kunnat förstå att du är utomlands och inte har bokstäverna åäö men du stavar som en idiot endå, att kalla andra för idioter när du själv föreslår idioti som att stacka två orala steroider går bortom mitt förstånd, jag hoppas du blir flamad nu och aldrig återvänder, inte ens när du är 18.

gesp!!!!!
Citera
2010-01-13, 12:19
Medlem
Citat:
Tja...
Nu overtalade ja honom att bara kora po sin kur som den e o inte slenga in andra grejer eller huvudtaget hoja dosen...men jag fixad iallefall pct till han =)

Jo jag vet att kosten er A-O men de e inte so man e hemma o laga eget mat, ner thaimat e billig o gott =P

#Sedan uttrycker du dig som om din kompis vore värsta spånet, för att i samma andetag vilja stacka ytterligare orala till 150mg drol...#

hade ja inte fott reda po att han kurar so hade han hojd mer den dosen han kor po...

Mvh M
Inget fel på thaimat, perfekt att deffa på om du frågar mig, men det är svårt att hålla nere saltet...och personligen så får jag jävligt högt blodtryck på oxar om jag inte utesluter kolhydrater.
Gött för din polare att du lagt upp hans PCT!

Mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in