Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
#Hans trening e mestadel lyfta skrot o kombinera MT, hans mol e bli fitt o deffa ner sig, men han har hoppat po Oxymetholone 150mg/ed o ja forklarad den kuren e mest for att go upp i gain i vikt bode i vetska o muskler.
Han e po sin 3v nu och jag undra om det e forsent att kombinera med oxandrolone och kora det 5v istellet#
Ska fordjupa mer i min froga...
han har fattad nu anadrol endemol e inte bli mer deffad o rippad, derav undra jag om man kan slenga po oxandrolone till det eller enbart kora det o avbryta Droll...
alla tips o rod er vellkommna...
forstor du nu?

Jag tror jag förstår, frågan är bara om du gör det?
Det verkar (om jag lyckats läsa det du skriver) som att din kompis "fattat att anadrols ändamål är inte att bli mer deffad och rippad" och du undrar om man kan byta till eller kombinera med oxandrolone?
Det är inte preppet som gör att du blir "deffad och rippad", det beror helt och hållet på kosten.
Vad, och speciellt hur mycket du äter.
Ok, många upplever att de blir vattniga på anadrol, och hårda på anavar, men oavsett vilket du väljer, äter du likadant så är ju resultatet detsamma när preppet lämnat kroppen!
Sedan uttrycker du dig som om din kompis vore värsta spånet, för att i samma andetag vilja stacka ytterligare orala till 150mg drol...