• 1
  • 2
2010-01-12, 23:29
Medlem
Har lite frågor tänkte själv hoppa på en kur snart kommer köra cyp 500mg ew + 20mg dbol varje morgon runt 0700-0730 tiden så liten fråga bara halveringstiden är ju 8-9h på dbolen spelar det någon roll vilken jag tränar eller? för kommer träna runt 6 tiden varje dag. kommerj ag få samma effekt av dbolen. eller tycker du kanske jag inte ska ta någon dbol på morgonen o tag den 1h innan träning?

min kompis har anavar samma för han inte säker på halveringstiden på anavar va eren på typ 8-12 där.

tack på förhand
Citera
2010-01-12, 23:30
Medlem
Cykelslangs avatar
Ska inte spela någon roll vad jag har lärt mig, är inte säker dock!
Citera
2010-01-12, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelslang
Ska inte spela någon roll vad jag har lärt mig, är inte säker dock!

ahh de jag med tänker men vill dock bara vara på säkra sidan
Citera
2010-01-12, 23:37
Medlem
Cykelslangs avatar
Jo förstår, förhoppningsvis svarar någon kunnig snart på din fråga!
Citera
2010-01-12, 23:50
Medlem
Kör man dbol intaget någon timme - 2 innan passet brukar många uppleva mest tryck.frågar du mig så spelar det ingen större roll då skiten ändå ska mala runt i kroppen och ge tryck.samt att det bara är 20mg det är frågan om.så ta allt på morgonen om du hellre vill det.nivåerna ska ju ändå "byggas upp" i kroppen på ett eller annat sätt.vill du ha ännu jämnare nivåer kan dela upp det och köra 10 - 10.
Citera
2010-01-12, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killenIstan
Kör man dbol intaget någon timme - 2 innan passet brukar många uppleva mest tryck.frågar du mig så spelar det ingen större roll då skiten ändå ska mala runt i kroppen och ge tryck.samt att det bara är 20mg det är frågan om.så ta allt på morgonen om du hellre vill det.nivåerna ska ju ändå "byggas upp" i kroppen på ett eller annat sätt.vill du ha ännu jämnare nivåer kan dela upp det och köra 10 - 10.

Okej men då tar jag bara allt på morgonen lika bra ah 20mg e inte mkt tänkte köra det i 8veckor med cypen. så d bara o köra på alltså 20mg på morgonen sen spelare alltså ingen större roll när man tränar?
Citera
2010-01-13, 00:06
Medlem
Varför ska du köra Dbollen under 8v?,trodde bara du skulle ha dom som kick start och halverings tiden när du kliver av cypen som man vanligen brukar. Ja gör du så,morgon/dag/eftermiddag väljer du själv.har du pejl på PCTn?
Citera
2010-01-13, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killenIstan
Varför ska du köra Dbollen under 8v?,trodde bara du skulle ha dom som kick start och halverings tiden när du kliver av cypen som man vanligen brukar. Ja gör du så,morgon/dag/eftermiddag väljer du själv.har du pejl på PCTn?

Tänkte köra följande 1-12 Cypionate 500mg
1-8dbol 20mg eller tycker du aknske jag ska köra 30mg - 28 dagar? (kickstart)

pct nolva.

kommer tag dbolen allt på morgonen bara
Citera
2010-01-13, 00:45
Bannlyst
Många tar hälften på morgonen och hälften 2 timmar innan träning.

Spelar ingen jätte stor roll egentligen men det sägs ge lite extra precis innan passen. Jag gjorde detta med OT men märkte inget särskilt då OT är lite mildare.
Citera
2010-01-13, 02:55
Medlem
green-miles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av succeedk1ng
Tänkte köra följande 1-12 Cypionate 500mg
1-8dbol 20mg eller tycker du aknske jag ska köra 30mg - 28 dagar? (kickstart)

pct nolva.

kommer tag dbolen allt på morgonen bara

jag hade jag kört 30mg som front ist...

Mvh
Citera
2010-01-13, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av green-mile
jag hade jag kört 30mg som front ist...

Mvh

aight blir nog så 4-6 veckor 30mg

;>
Citera
2010-01-13, 08:38
Medlem
Skitrubrik

Alla fattar att du ställer en fråga, så det behöver du inte döpa tråden till. Rubriken ska visa vad diskussionstråden handlar om! /mod
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in