2010-01-12, 23:22
Medlem
Någon som vet vad C-Date.se är för ngt mer än en´datingsite som är otroligt seg och som luktar lite scam..........av alla "solskens storys" som presenteras i inledningen. Alla skrivna med samma meningsbyggnad samma ord återkomer frekvent mm.

Jag reggade mig där men.......man kan inte logga in igen och avregistera sig då det inte funkar.......suck
Citera
2010-01-13, 04:32
Medlem
DemHerrens avatar
Jag gillar det med utseende på den man vill dejta. Kort eller långt hår, hårfärg och ögonfärg. Dock är sajten inte tillräckligt ytlig för att svensken skall bli nöjd med den.
Citera
2010-01-13, 23:45
Medlem
HarryHotters avatar
Verkar ganska kass tycker jag. Jag får en känsla att det är en 7-8 förslag på kontakter som återkommer hela tiden, även om de har nytt nummer.
Enda sättet att säga upp medlemsskapet är att skicka ett fax till Luxemburg (tror jag det var).
Citera
2010-01-14, 01:19
Medlem
Ja för att inte säga helt uruselt
Samma ord används som ex "okomplicerad" använda många ggr om samma meningsbyggnad.

Helt enkelt någon eller några som hoppas på att profitera. Priserna var ju också ganska.....dyra.

Bara att hoppas att inga går på niten och betalar
Citera
2012-02-06, 10:04
Medlem
This website is a fake, more details here: http://whatcdatedoesnttellyou.wordpress.com/
Citera
2017-09-02, 11:26
Medlem
Internhumors avatar
SVT upplyser om sajten idag i en artikel.

Citat:
"Lowe fick lägga ut tusentals kronor på en dejtingsida innan han lyckades säga upp sitt abonnemang.
– De exploaterar folks skam, säger han till SVT Nyheter."

Citat:
"– För det första finns det ingen kundtjänst. Ingen fysisk person att kontakta, och mejlformulären är ”döda”. Tänk dig ett Netflix eller ett Spotify som du inte kommer ur.

Till slut, efter att abonnemanget förnyats tre gånger över ett och ett halvt år, kunde han säga upp det genom att mejla till olika adresser, faxa och skicka brev till Luxemburg. Vid varje halvårsförnyelse drogs knappt 3.000 kronor från hans konto."

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/d...tt-slags-stold
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in