• 1
  • 2
2004-02-15, 15:09
Medlem
Kalimans avatar
hittade dessa i min mnorsas medecin skåp är det något som jag kan få en rolig stund av?
inolaxol
2004-02-15, 15:12
Medlem
Från FASS.se:

"Vad används Inolaxol för?
Inolaxol används för behandling av förstoppning, förstoppning i samband med "känslig" tjocktarm (colon irritabile), sprickor i analöppningen och hemorrojder. Inolaxol används också för att få mjuk avföring efter operation och för behandling av diarré i samband med colon irritabile."

Go boy, go!
2004-02-15, 15:13
Medlem
Dj_Slimmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av extragott
Från FASS.se:

"Vad används Inolaxol för?
Inolaxol används för behandling av förstoppning, förstoppning i samband med "känslig" tjocktarm (colon irritabile), sprickor i analöppningen och hemorrojder. Inolaxol används också för att få mjuk avföring efter operation och för behandling av diarré i samband med colon irritabile."

Go boy, go!

jag kan inte sluta skratta, jag dör av flabb
2004-02-15, 15:15
Medlem
Aziraphales avatar
SKITkul grabbar
2004-02-15, 15:28
Medlem
Kalimans avatar
jag som hade hoppats på nåt kul :/
2004-02-17, 06:44
Medlem
Tokers avatar
*ASG* shit sluta...ni knäcker mig
2004-02-17, 22:31
Medlem
Kalimans avatar
btw. när jag läste svaren som kom snabbt så kan en kompis intyga på att jag höll på att tappa luften för allt skratt säger bara en sak
"rolling in the "fåtölj" laughing"
2004-02-17, 22:34
Medlem
Psykomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaliman
hittade dessa i min mnorsas medecin skåp är det något som jag kan få en rolig stund av?
inolaxol

Hmm du är desperat!
2004-02-17, 22:39
Medlem
ahlmans avatar
HAHAHAHAHAHAHAAA....
Om du ursäktar, Kaliman, så var detta det absolut roligaste som hände mig denna gråa dag...

"Total lycka är när det i stjärten ordentligt rycka"
(Ahlman, 17/2 -04. Må Gu' bevare karln.)

All respekt till dig, Käre Kaliman. Kom ihåg att vi inte skrattar åt dig, utan åt situationen och hur fel det kan bli. Säkert samma anledning till varför du tycker det är kul.
2004-02-17, 22:56
Medlem
Kalimans avatar
asså Psykoman, morsan har sagt att det var starka magtabletter o att hon inte kan köra bil efter att ha tagit dom så jag grep inte totalt i luften när jag
frågaded vad det var

hmm kan man skriva "grep totalt i luften" ?
2004-02-17, 22:57
Medlem
Kalimans avatar
asså Psykoman, morsan har sagt att det var starka magtabletter o att hon inte kan köra bil efter att ha tagit dom så jag grep inte totalt i luften när jag
frågaded vad det var

hmm kan man skriva "grep totalt i luften" ?

och om inte annat så verkar denna tråd ha varit givande för ett gottskratt förlänger livet om man inte dör av syrebrist vill säga
2004-02-18, 00:26
Medlem
zewmahs avatar
Enligt fass.se:

"Trafikvarning
Ingen påverkan."

Med andra ord så ljög nog din mor lite för dig, eller så har du blandat ihop pillrena. Det roligaste du lär få ut på Inolaxolen är väl pruttljudet av väldans mjuk avföring när du är på toa

Men! Frågar man ingenting, så får man ju ingenting veta, eller hur
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in