Anti-USA är väl lite och ta i, har bara så jävla svårt för den typen av människor som tror att allting som USA företar sig är bra.
Vet inte om de drabbas av någon typ av tunnelseende eller vad det nu kan vara som inte får dem att inse att även USA har begått misstag ibland. De flesta amerikaner jag träffar på härborta är (tack och lov) inte sådana, men det finns ju en klick som kommer hit och ska försöka lära folk att bli lydiga hamburgersvullna USA älskande idioter :mad:
Skulle USA misslyckas med någon militär aktion så är det alltid någon annans fel, kommer att tänka på Kevin Klines roll i "En fisk som heter Wanda" där han ursinnigt försvarar Vietnamnkriget med "We did not loose the Vietnam war, it was a tie!!!!" Lite mitt i prick där
Vad gäller kommunismen så räcker det med att titta på Kambodja för att få en uppfattning om vad jag tycker om den. Samt dess blinda försvarare som till exempel Jan Myrdal som fortfarande tycker att livet var bra i den demokratiska Republiken Kampuchea. Retar mig nästa mer på sådana insnöade idioter, han borde besöka Kambodja idag och se vad hans polare lyckdes ställa till med på fyra år.