• 1
  • 2
2010-01-12, 20:46
Medlem
Har suttit och läst då och då här under några dagar för att lära mig mer om dopingpreparat, synliga bieffekter som fet hy och akne verkar ju ganska vanligt, vad ni för hygien rutiner när ni kurar? Roaccutan känns ju ganska taskigt mot kroppen och vitamin B5 är väl ganska dyrt om man ska dosera högt och få synlig effekt? Vilka tvålar, salvor eller andra "prepp" använder ni under kur för att hålla ert utseende i shack?

Mvh Lolie
Citera
2010-01-12, 20:48
Medlem
BarneyGs avatar
Enkelt
Axe! Året runt

Har inget problem med fet hy eller dylikt.

Mvh
B.G
Citera
2010-01-12, 20:50
Medlem
lundagrens avatar
Får inga finnar i ansiktet under kur, dock på rygg/axlar men dom solar man bort sen på våren ändå så jag bryr mig inte nämnvärt.

Dvs inga andra vanor än off. Duschar varje dag och tvålar in hela kroppen.
Citera
2010-01-12, 20:55
Medlem
Ok, intressant! Fler får gärna posta sina erfarenheter och eventuella hygien rutiner eller besvär!

Smyger in en till fråga; om man haft lätt akne tidigare och kör på dboll, är chanserna goda att man får mycket akne igen i ansiktet eller kommer det mest på kroppen(bröst, axlar och rygg)? Visst är mycket individuellt men hur brukar det vara?
Citera
2010-01-12, 21:11
Medlem
BarneyGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lolie
Ok, intressant! Fler får gärna posta sina erfarenheter och eventuella hygien rutiner eller besvär!

Smyger in en till fråga; om man haft lätt akne tidigare och kör på dboll, är chanserna goda att man får mycket akne igen i ansiktet eller kommer det mest på kroppen(bröst, axlar och rygg)? Visst är mycket individuellt men hur brukar det vara?

Det där är en lite svårare fråga.
Precis som du säger så är det oerhört individuellt.
Jag får alltid lite acne på ryggen när jag kör Dbol,men aldrig när jag kör inject.

Mvh
BarneyG
Citera
2010-01-12, 21:13
Medlem
DJdarknesss avatar
alltid noga med hygien, kur eller inte.

Mvh
Citera
2010-01-12, 21:59
Medlem
Glomgolds avatar
Jag körde med Stioxylsalva, jag tyckte det hjälpte iallafall. Lite tråkigt att man bara kan använda det när det väl brytit ut dock. Om det blir besvärligt nästa gång så går jag till läkaren och ber om Tetralysal tror jag. Det borde inte vara några bekymmer att få utskrivet när man är 22+ och har finnar. Inte lika elakt som Roaccutan heller.
Citera
2010-01-12, 22:04
Medlem
deepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lolie

Även jag intresserad av detta. Har lite lätt acne på ryggen och haft med mig
detta sen tonåren. Är 23 iår och tycker ju att det borde gå bort med åldern.
Detta är lite oroande eftersom jag i framtiden vill hoppa på en dbol kur
Citera
2010-01-12, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarneyG
Enkelt
Axe! Året runt

Har inget problem med fet hy eller dylikt.

Mvh
B.G
Haha du är go du mannen,axe all the way:-D.tack för mitt kvälls skratt:-). Sorry för OT!
Citera
2010-01-12, 23:29
Medlem
Cykelslangs avatar
Akne är det jag är mest rädd för inför min första kur!(Dboll)
Citera
2010-01-12, 23:57
Medlem
Om du nu är så rädd för det som du verkar va,kanske du skall fundera en extra gång till på om du verkligen ska nyttja AAS!det är som sagt väldigt svårt att svara på hur en enskild individ kommer reagera acne mässigt på Dbol,man vet det bara när man väl klivit på.kör annars och kliv av om det blir för tungt för dig. Det finns div "hjälpmedel" som du bla blivit tipsad om i tråden,om just dom kommer hjälpa dig eller ens behövas kan ingen svara på...vad har du för anledning till att ens bruka AAS?
Citera
2010-01-13, 00:24
Medlem
Cykelslangs avatar
Får väl köra med axe för hela slanten

Skämt åsido, mest rädd för akne, ja! Men inte "så rädd", självklart, får jag bölder i ansiktet och på kroppen så är det en annan slant, men då är jag ganska olyckligt lottad, ska nog gå bra förhoppningsvis, time will tell!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in