• 1
  • 2
2010-01-12, 17:28
Medlem
Hej..
Har ett problem som jag hoppas nån vänlig själ kan hjälpa mej med..

När jag är ute på internet så funkar det utmärk,utom när jag kommer till en sida som har sånna där reklam grejer med adobe flash player 10 då hoppar hela bilden på skärmen! är det nån som vet vad det kan bero på?
Använder Windows 7 och explorer8...
Citera
2010-01-12, 17:31
Medlem
Ruskhanes avatar
Pröva att byta webbläsare, typ firefox eller chrome
Citera
2010-01-12, 17:32
Medlem
skulle helst vilja ha kvar explorer....
Citera
2010-01-12, 17:35
Medlem
Linkerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siggespappa
skulle helst vilja ha kvar explorer....
Det är folk som du som gör livet drygt för webbutvecklare! Vilket skäl finns det att stanna med Internet Explorer? INGET..

(straffa mig hårt FB mods om det nu är er vilja, men jag talar bara sanning..)
Citera
2010-01-12, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkert
Det är folk som du som gör livet drygt för webbutvecklare! Vilket skäl finns det att stanna med Internet Explorer? INGET..

(straffa mig hårt FB mods om det nu är er vilja, men jag talar bara sanning..)

Nu var det ju så att jag bad om hjälp på ett problem och att inte bli uppläxad för att jag vill ha kvar explorer......
Citera
2010-01-12, 17:46
Medlem
Ruskhanes avatar
Byt webbläsare för att fastställa om det är fel på IE eller din flashinstallation
Citera
2010-01-12, 17:48
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Nu var det ju så att jag bad om hjälp på ett problem och att inte bli uppläxad för att jag vill ha kvar explorer......

Ha kvar IE, men testa med en annan webläsare (firefox, safari, chrome etc...). Om det löser ditt problem så vet du ju vad felet är. Alternativt är att installera en flashblockerare.
Citera
2010-01-12, 18:03
Medlem
++
Citat:
Ursprungligen postat av SinX
Ha kvar IE, men testa med en annan webläsare (firefox, safari, chrome etc...). Om det löser ditt problem så vet du ju vad felet är. Alternativt är att installera en flashblockerare.

Tack för svaren.. Laddade ner chrome... och problemen var borta tror du/ni att det räcker att ominstalera explore ?
Citera
2010-01-12, 18:24
Medlem
SinXs avatar
Citat:
++

Tack för svaren.. Laddade ner chrome... och problemen var borta tror du/ni att det räcker att ominstalera explore ?

Du kan testa. Hur länge sedan var du installerade om burken? Har du använt likt CCleaner någon gång?
Citera
2010-01-12, 18:27
Medlem
Datorn är helt ny,köpte den i fredags... En MSI cr610
Citera
2010-01-12, 18:32
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Datorn är helt ny,köpte den i fredags... En MSI cr610

Då skulle jag verkligen rekommendera en total blåsning av burken. Rekommenderas alltid när man precis fått hem den då tillverkarna har en tendens att lägga in alla möjliga skräpprogram i burken.
Citera
2010-01-12, 18:36
Medlem
Tror nog fan jag får krypa till korset suttit med Chrome nu ett tag och vilken skillnad.. känns ju som en raket jämfört med explorer... synd bara att man inte kan ha google toolbar...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in