2010-01-12, 00:13
Medlem
Tjenare alla!, har gjort en film i windows movie maker, fast nr jag skickar den till nn s kan ingen ppna den...

hur gr jag s jag ndra formatet s man kan spela den i VLC media player eller windows media player?. skulle vara bra med ngot program som r graits :P..

jag prvade ska och sk modulen funkade ej :S vart bara en vit sida :S. sen sorry fr felstavning med skriver fort och s... + s har jag dyslexi.. och drav att det blir jobbit att lsa stora trdar med mycket text och drfr gr jag nya sorry :/ men ska bttra mig med att lsa igenom dom!. tack i frhand
Citera
2010-01-12, 00:32
Medlem
Whitesnakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinelitenn
Tjenare alla!, har gjort en film i windows movie maker, fast nr jag skickar den till nn s kan ingen ppna den...

hur gr jag s jag ndra formatet s man kan spela den i VLC media player eller windows media player?. skulle vara bra med ngot program som r graits :P..

jag prvade ska och sk modulen funkade ej :S vart bara en vit sida :S. sen sorry fr felstavning med skriver fort och s... + s har jag dyslexi.. och drav att det blir jobbit att lsa stora trdar med mycket text och drfr gr jag nya sorry :/ men ska bttra mig med att lsa igenom dom!. tack i frhand

Hur gr du nr du sparar filmen?

Klicka p:

3. Slutfr film
Spara p min dator

D sparas filmen som .wmv som du kan spela upp.
Citera
2010-01-12, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitesnake
Hur gr du nr du sparar filmen?

Klicka p:

3. Slutfr film
Spara p min dator

D sparas filmen som .wmv som du kan spela upp.
finns ingen "slutfr film" allts "filmen" bestr bara av bilder och musik :P...
men d tar jag

akriv ---> spara projekt som ---> sen fr man den men nr jag ska vlja format s finns det bara windows movie maker... kan inte klicka ner i listan eller ngot :S, fr jag hittar ingen slut fr filmen ungefr vart finns den :P?

Ah jag fixade det tack fr hjlpen
Senast redigerad av robinelitenn 2010-01-12 kl. 16:28. Anledning: fixat
Citera
2010-02-23, 17:15
Medlem
Jag har exakt samma problem... Men hur tusan fixade du det till slut d?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in