2017-10-27, 17:53
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSpeciellMan
Respekterar din uppfattning men anser ändå att han är tillförlitlig.
För mig är han tillförlitlig om någon seriös misslyckas hitta HCN i "gaskammaren".
Vilken ingen har lyckats, förutom en annan förintelseförnekare. :P
Så jag förstår man vill förbjuda att de sprider sin alster. För många tar illa vid sig, även efter 70 år..
Citera
2017-10-28, 13:46
Medlem
EnSpeciellMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
För mig är han tillförlitlig om någon seriös misslyckas hitta HCN i "gaskammaren".
Vilken ingen har lyckats, förutom en annan förintelseförnekare. :P
Så jag förstår man vill förbjuda att de sprider sin alster. För många tar illa vid sig, även efter 70 år..

Vem är förintelseförnekaren som lyckats?

Tycker allt får ses ur sin egen synvinkel. Om någon tex påstår att judarna i någon masskonspiration fejkat Förintelsen för att gynna sin egen etniska grupp så kan jag förstå att vissa ser det som hets emot folkgrupp. Dock är ju Leuchter helt opolitisk och verkligen ingen Antisemit.

Sedan är det rätt fånigt att påstå att Judarna skulle fejkat Förintelsen då judarnas verkliga makt kom efter bildandet av Israel 1948 och då judarna var rätt föraktade av både Sovjet och USA plus resterande allierade så hade denna grupp omöjligt kunnat ha makten att skapa en sådan myt.

Så om någon kallar Förintelsen en lögn så kan det omöjligt kallas en teori om en judisk konspiration utan möjligtvis en konspiration av de allierade.
Citera
2017-10-28, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Kan du ge en källa på "den slutliga lösningen"?

Låt mig gissa; den onda Wannsee konferensen där de riktiga dokumenten hänvisar till något helt annat än den systematiska utrotningen av Juden?

Mycket snack utan belägg.. som vanligt, Jude.

P.S ockuperade inte Tredje Riket Frankrike? Borde inte då Madagaskar vara Tredje Rikets??
🤔

P.S2 Snyggt försök att skydda Hitler, alla vet att han var hjärnan bakom allt. Från tvålmakeriet till Operation Barbarossa och flykten till Argentina. Jävla revisionist.

Du har missat vad Eichmann nämnde under rättegången i Israel. Han var med i Wansee vilket du inte va

Men tråden handlar om "Får man forska om förintelsen..."

Kan du svara på den frågan ja eller nej samt motivera svaret ?
Citera
2017-10-29, 17:27
Medlem
najass avatar
Jävla massa OT raderat

Ämnen tråden INTE handlar om:

Om förintelsen är bevisad
Vad ni tror om förintelsen
Vad ni tycker om judar
Vad Hitler ville
Vad judarna ville/vill

/mod