• 1
  • 2
2010-01-09, 00:50
Medlem
Har noterat att det blivit modernt att vanställa sina örsnibbar, ju mer desto bättre. Kan förstå att tonåringar faller för vansinniga trender men när folk i min ålder, som börjar närma sig trettio, sitter med horn och ringar som ser ut som fälgar till barnvagnar i öronen så blir det nästan svårt att hålla sig för skratt. Det ser riktigt makabert och vidrigt ut. Vad håller folk på med egentligen?
Citera
2010-01-09, 00:51
Medlem
FuskandeTalibans avatar
Har ju sett en del fjortisar med den skiten men verkligen inte folk över 20?
Citera
2010-01-09, 00:52
Medlem
Detta fenomen bevitnade en annan vid bushållplatsen tidigare. Det är nog indiepoppare det rör sig om = sinnessjukdomens förkämpar.
Citera
2010-01-09, 01:16
Medlem
Deeecs avatar
En vild gissning kan ju vara att dom tycker det är snyggt. Särskilt många praktiska fördelar har det inte.
Citera
2010-01-09, 01:36
Medlem
Denoms avatar
Känns som något afrika influerat skit att töja på öronen och ha horn i uttöjda hålen och sådant påhitt. Snart börjar väl idioter töja på halsen och underläppen också...
Citera
2010-01-09, 01:39
Medlem
micaeles avatar
Hoppas trenden med sjutton ringar runt halsen också kommer till Europa snart. Vore en ren fest att se stackars unga flickor springa runt med massa strypringar i hopp om att halsen skall förlängas.
Snacka om att män då kan ta fördel, hota med att rycka nån ring så bryter dom nacken...
Citera
2010-01-09, 01:42
Medlem
LoppRs avatar
Själv tycker jag det är snyggt, trots att jag INTE skulle passa i det.
Tycker det känns som att dom "Tagit" trenden av de äldre och gjort det till en "fjortis" look... Har sätt fler 18 - 35 åringar med sådana så kallade töjningar i öronen innan fjortisarna börjat med det.
Citera
2010-01-09, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuskandeTaliban
Har ju sett en del fjortisar med den skiten men verkligen inte folk över 20?

Tycker det är just i den åldern ~20-25 som man ser har detta... Och det ser ju förjävligt ut.
Citera
2010-01-09, 04:38
Medlem
Trelligans avatar
Jag själv töjer för jag tycker det är ett traditionellt sett att pryda kroppen på och självklart tyckar jag det är vackert

Ps: Är inte över 20
Citera
2010-01-09, 07:45
Medlem
KastaMasks avatar
Håller inte riktigt heller med om att det är ett fjortismode. Känner flera mellan 20-30 som har töjda öron.

Har inte töjda öron själv, men jag tycker allt det ser bra ut.
Citera
2010-01-09, 09:53
Medlem
Jag vet en massa sånna där 14-18 åringar som töjt örat/öronen.
Definitivt fjortismode
Citera
2010-01-09, 10:49
Medlem
alpha-betas avatar
Jag såg en sådan här nolla på tunnelbanan ett tag sedan, situationen var minst sagt komisk. Han beklagade sig till sin kompis över att ingen ville anställa honom. Detta berättade han samtidigt som han lekte med sin tungpiercing och körde fingrarna genom sina öronutsmycknader som var av storleken bilfälgar. Lite då och då kände han på ögonbrynen så att han inte hitta tappat sin ring från ögonbrynen. Jag hade som lust att bara gå fram och skrika:"Hörru ditt jävla missfoster, ta bort den där jävla skiten från ansiktet, klipp dig och byt kläder så kommer du fan att ha ett jobb innan solen går upp!"

Vissa fattar bara inte...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in