• 1
  • 2
2010-01-07, 15:06
Medlem
Tjenare där ute..

Har sett en del filmer me Jack Black nu på sista tiden (som Tenecious D o School of Rock). Undra bara hur han slog igenom?
Liksom hur han blev känd...
Han e urgrym på gitarr o ingen dålig skådespelare heller...

Tacksam för svar

MVH/Alle455

PS: Osäker om tråden ligger rätt så om nån moderator tycker den ligger så får han/hon hellre flytta den istället för att gnälla...
(Inget illa menat mot Mods)
Citera
2010-01-07, 15:07
Medlem
WestHammers avatar
http://www.imdb.com/name/nm0085312/

Hans första film heter tydligen "Our Shining Moment", antagligen en minimal roll=)
Citera
2010-01-07, 15:10
Medlem
Gwildors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alle455
Han e urgrym på gitarr o ingen dålig skådespelare heller...

Är han verkligen grym på gitarr? Jag har inte lyssnat särskilt mycket på Tenacious D men jag har fått uppfattningen om att han bara kan ett gäng ackord och mest har guran för att det ska se coolt ut.
Citera
2010-01-07, 15:12
Medlem
Visst kan hålla med att han inte e nån gitarr hjälte precis men kom inte o säg att han e dålig...
Citera
2010-01-07, 15:12
Medlem
WestHammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gwildor
Är han verkligen grym på gitarr? Jag har inte lyssnat särskilt mycket på Tenacious D men jag har fått uppfattningen om att han bara kan ett gäng ackord och mest har guran för att det ska se coolt ut.

Nja i TD är det ju Kyle Gass som är grymmast på guran, men JB håller måttet han me
Citera
2010-01-07, 15:15
Medlem
Mmm... Precis... Fast sen e de hur han e liksom... Han e inte normal i nån film han gjort Liksom hans look skriker bara Rock
Citera
2010-01-07, 15:16
Medlem
Gwildors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alle455
Visst kan hålla med att han inte e nån gitarr hjälte precis men kom inte o säg att han e dålig...

Det har jag inte sagt heller, jag sade bara vilken uppfattning jag har fått. Jag har iallafall aldrig sett honom göra något mer än att ta några barreackord, och det är inte särskilt imponerande..

Men men, det vore kul om han är asgrym och om någon har något att länka där han går lös på guran så go for it
Citera
2010-01-07, 15:16
Medlem
WestHammers avatar
Håller med, men i King Kong är han överseriös
Citera
2010-01-07, 15:18
Medlem
Tycker hela hans humor ligger i hans kroppspråk. Blir ett stort FAIL när han försöker sig på en seriös film (Kingkong)
Citera
2010-01-07, 15:19
Medlem
Ja precis... Aja... jag fick svarat på min frågan

Buggar o bockar...
Nu ska jag lyssna på lite The Metal bara för de ^^
Citera
2010-01-07, 15:34
Medlem
blotarns avatar
Tycker inte alls om Jack Black. The School of Rock fungerar. Den är faktiskt rätt kul, men det är bara tack vare det excentriska i hela filmen. Annars gillar jag honom inte alls. Han är för överdriven. Notera FÖR överdriven.
Citera
2010-01-07, 15:44
Medlem
6its avatar
dålig skådis ju, men han är rätt rolig ibland.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in