Citat:
Ursprungligen postat av DanielNinoa
Ja precis, det var ju det jag tänkte. Då får jag nog titta på de där filmerna ändå... vi tar det en söndag när solen lyser med sin frånvaro...
Jag tycker mest att karln verkar följa de dekadenta fotspår som så många tidigare italienska regisörer gått, Passolini, Felini etc.
Paprika var en tragisk rulle, storyn var sämre än en porrfilm, samtidigt som de detaljer som gör en porrfilm saknades, dessutom ett golden shower mitt i rullen. Jag som inte har nån dragning åt piss fann det avtändande, medan de som gillar piss troligen vill se betydligt mer av den varan. Dessutom en riktigt ful brud som huvudperson. Kortsagt en film så typiskt okonsekvent som är typiskt för den italienska nationalkaraktären.
Caligula ska vi inte ens prata om, pervers smörja från början till slut, snabbspolade större delen av filmen, somnade och vaknade upp när den var över.
Har inte sett Monella, bara en trailer där Monella går in en buss, vov snygg brud tänker man först tills man får se hennes håriga armhålor, då hölll jag nästan på att kasta upp. Ändå stöter de desperata spagettimännen på henne urk.