Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-01-07, 09:39
Medlem
Någon som har testat? Finns på goodsmoke.
Citera
2010-01-07, 10:19
Medlem
IgorTks avatar
Intressant men dom har nog fått in den nyligen. Ja har inte så mycket pengar och vågar inte chansa.
Citera
2010-01-07, 10:31
Medlem
Förhoppningsvis hållar den längre än SN,s 15 minuterssrus.
Citera
2010-01-07, 10:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BeckenBenet
Förhoppningsvis hållar den längre än SN,s 15 minuterssrus.
Word
Citera
2010-01-07, 10:37
Medlem
Det känns nästan synd att erkänna det men jag har nog blivit lite av en "märkesbög" vad gäller rökmixar. När JRU lanserades på SN så blev jag direkt nyfiken eftersom att originalet var riktigt grym.

När jag nu hör Ex-ses Platinum så känner jag mig inte lika lockad då Ex-ses inte var några vidare mixar under den forna generationen. Men samtidigt blir man lite sugen på att prova.

Men vilket varumärke som finns på påsen är väl egentligen oviktigt då det är innehållet som räknas, dock vore det trevligt om GS på något sätt informerar om hur länge doften sitter i, sas.
Citera
2010-01-07, 11:19
Medlem
Spritpennas avatar
Om de nu bara skulle kunna få ner priserna.. GS har ju alltid varit väldigt billiga jämfört med andra shoppar.

Måtte dessa mixar vara lika harmlösa, biologiskt sett, som delta-9-tetra-hydro-cannabinol. What if there's hell to pay?
Citera
2010-01-07, 11:34
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritpenna
Om de nu bara skulle kunna få ner priserna.. GS har ju alltid varit väldigt billiga jämfört med andra shoppar.

Måtte dessa mixar vara lika harmlösa, biologiskt sett, som delta-9-tetra-hydro-cannabinol. What if there's hell to pay?

Känns det som det är värt att chansa? Eran med Cannabisliknande mixar dog med förra klassningen och kommer inte tillbaka gissar jag på.
Citera
2010-01-07, 12:02
Medlem
Spritpennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Känns det som det är värt att chansa? Eran med Cannabisliknande mixar dog med förra klassningen och kommer inte tillbaka gissar jag på.

Nu pratade jag om potentiell toxicitet av de nya (och gamla) mixarna, inte kvalitén på ruset.

Eran har precis börjat; mixarna kommer inte försvinna helt, då nya kan syntetiseras i nästan oändliga kombinationer. Men ja, de långtidsverkande mixarna är nog ett minne blott. Ett tag till iaf..
Citera
2010-01-07, 12:21
Bannlyst
Är inte detta samma Ex Ses som före klassningen ett antal shopar sålde den ju iaf efter det att klassningen trätt i kraft.
Då var den medioker iaf vilket med dagens standard innebär att den är bra
Citera
2010-01-07, 12:48
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritpenna
Nu pratade jag om potentiell toxicitet av de nya (och gamla) mixarna, inte kvalitén på ruset.

Eran har precis börjat; mixarna kommer inte försvinna helt, då nya kan syntetiseras i nästan oändliga kombinationer. Men ja, de långtidsverkande mixarna är nog ett minne blott. Ett tag till iaf..

Kanske var lite otydlig men det var det jag menade med om det var värt och chansa
Citera
2010-01-07, 14:04
Medlem
Modifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Kanske var lite otydlig men det var det jag menade med om det var värt och chansa

Tveksam till om det verkligen är värt det.
Snackade lite med Fredrik (inköpsansvarig på Spice Nordic) här på FB och han berättade att det var ont om cannabinoider som hade lång verkningstid.

Potensen liksom styrkan på rökmixarna idag tycker jag är grymt mycket bättre än vad det var förut, men för mig personligen håller de i alldeles för kort.
Därför blir jag tveksam till om Ex-Ses Platinum skulle vara ett undantag i den stora mängden - möjligtvis kraftfullare, men förbättrad ruslängd är jag tveksam till om man kommer få uppleva i den nya mix-eran.

Många av de kvalitativa cannabinoiderna är redan klassade som sagt.
Citera
2010-01-07, 14:26
Bannlyst
Jag personligen tycker att ni ska ge den en chans.
Man kan ju inte säga att den inte funkar innan någon testat den.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in