Citat:
Ursprungligen postat av Egon3
Det är inte bara chattare anno 2010 som utelämnar ord. Jag ringde min mamma år 1980 på en klassisk kopparlinje ägd av respektabla Televerket.
— Hej mamma, det är jag Maximilian Hubertus. Hur mår du idag, mamma?
— Tack utmärkt! Själv då?
— *slänger på luren*
Det är klart att jag blev förbannad.
Hur mår du själv då? — heter det. Tänk vad dessa kopparledningar i marken har försämrat språket.

Jag tar för givet att du antingen var narkotika eller alkoholpåverkad då du skrev detta så jag tar det inte på allvar. (nyktra till bögjävel)
Citat:
Ursprungligen postat av Kryžininkas
På ifall du störde mig genom att fråga om utbildning och yrke? Nä, inte nämnvärt. Jag noterade att det var en något märklig och ovidkommande fråga och lade den därefter till handlingarna.
Frågan är fortfarande obesvarad och eftersom att du har lagt ned möda på att besvara en tråd som jag själv har skapat så uppskattar jag ett svar. Frågan är heller inte märklig med tanke på hur extrémt gramatiskt korrekt du är. Om jag måste påpeka hur överlägsen du är gentemot den vardaglige flashbackanvändaren så börjar allting att bli patetiskt... eller hur?
Visst är detta ett bevis på hur kul flashback är, jag själv påbörjar en tråd om ett ämne som irriterar mig, själva ämnet i sig besvaras av knappt 50% av inläggen, resten påpekar om andra fel som själva skaparen har gjort, att lägga in ordet "VAD" där det hör hemma tycker jag är relativt enkelt att rätta till jämförelsevis med de fel jag själv gjorde vid trådstarten...jävla horor