Tjena. Jag skulle formatera min farsas dator idag som för tillfället hade windows vista och var väldigt trög så jag tänkte lägga in windows xp istället.
Jag drog igång de och den börjar ladda med ett gult mätare och efter cirka 8% så står de att den saknades någon fil jag valde att hoppa över och forsätta och så kom de upp cirka 10gånger. De stod kanske inte skulle fungerar senare men jag chansa på att de skulle göra det.
Nu hade jag inte sådan tur utan att den säger att senare när laddningen är klar och man ska forsätta att den saknar några filer och där är jag nu..
Vad gör jag? Så fort jag drar igång datorn så vill den forsätta installera Win XP och jag hittar ingen knapp för felsäkert läge (f8 fungerade ej)
Kan man komma tillbaka till de gamla vista igen? och får bort XP-installationen?
För övrigt så installera jag just med denna skivan på min dator o de fungerade perfekt!
En tillsägelse för upprepad korspostning blir det och tills nästa gång så sök på forumet eller titta under den/dom dom klistrade trådarna som ligger på respektive forumsdel.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!