Citat:
Det kan gå rätt fort att bränna pengar om man ger sig in i fel affärer
Och kaj uttryckte sig en gång att " ju mer bränsle ser finns desto mer kan man gasa" eller nåt i den stilen så ...
Endel personer kan vara farliga med för mkt pengar, men ännu farligare när de är panka, för då begås brotten.
Däremot tror jag inte han får resning för konsumrånet.
Varför skulle Ingrid E vilja ljuga för att sätta dit honom
Hatade hon honom så mycket?
Och i så fall , varför lånade hon ut duschen den 15:e april 2004 (dagen efter mordet)?
Och kaj uttryckte sig en gång att " ju mer bränsle ser finns desto mer kan man gasa" eller nåt i den stilen så ...
Endel personer kan vara farliga med för mkt pengar, men ännu farligare när de är panka, för då begås brotten.
Däremot tror jag inte han får resning för konsumrånet.
Varför skulle Ingrid E vilja ljuga för att sätta dit honom
Hatade hon honom så mycket?
Och i så fall , varför lånade hon ut duschen den 15:e april 2004 (dagen efter mordet)?
Onsdagen den 16/08 klockan 08:05
Hej Gratis-121 och välkommen till en ny dag.
Du , beträffande Konsum-inbrottet i Arjeplog så skall jag i ett senare inlägg detalj-beskriva hela brottet för dig som då ägde rum , Gratis-121 , Lita på mig , jag har full kontroll över KálaMarksMordet den 14/4 2004. Obs ! Nu säger jag BINGO 👍 Kaj Johannes Linna/Engström drog in 700.000 kronor brutto till sig själv via sitt eget VGI-Nätverk under år 2003 = 12 månader , ingen dålig förtjänst och dessutom skattade han inte för pengarna. Obs ! i ett annat Nätverk drog han in på en månad , och det var i Februari 2004 med 45.000 kronor brutto på 28 dagar , utan att då ha skattat för pengarna. Obs ! jag har nu bevis för att så var faktumet. Obs ! Vidare har jag lyckats med att spåra upp många nya bevis beträffande hans då bedrivna VGI-Nätverks-samheter och Obs ! jag lovar dig att jag skall bevisa för dig att det jag nu och tidigare låtit påpeka beträffande VGI , är fullständigt sant och att Skräddaren LJUGER så han tror sig själv , när han mycket egendomligt nog gör allt han kan för att försöka vederlägga motsatsen till vad som är ren fakta. Dessutom försöker Skräddaren med all sin makt han består att , få mig att framstå som en grov Lögn-spridare , men hur han än kommer i fortsättningen att gå till väga , så mig sätter han sig aldrig på. Beträffande hur Kaj Johannes Linna/Engström verkligen uttryckte sig , så sa han ordagrant = Citat:
"JU MER BENSIN MAN HAR , JU HÅRDARE KAN MAN KÖRA" slut Citat/ Gratis-121 Kaj uttryckte sig då på ett sådant sätt som bara kriminellt tänkande personer gör , ingen normalt funtad mänsklig individ skulle ha uttryckt sig på ett sådant sätt som enligt Citatet ovan sett. Gratis-121 JokerMannen önskar dig en fortsatt trevlig dag , vi hörs snart igen på TRÅDEN.
Med vänliga hälsningar från JokerMannen.