2010-01-06, 02:45
Medlem
c-d af ands avatar
Nu efter mer än 4år som medlem så har jag äntligen samlat nog med mod för att fråga:
Vart hittar jag en lista med namnen på alla medlemmar, gärna även med en notering om hur många inlägg dessa har skrivit?
Citera
2010-01-06, 02:56
Medlem
rotten_88s avatar
Det finns inte längre.
Men du borde sett den den stora texten som löd:"Medlemslista" medan den fortfarande existerade om du nu varit medlem i fyra år.
Citera
2010-01-06, 02:57
Medlem
Dr_Dollars avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=899782

Där kan man läsa lite om just varför.
Citera
2010-01-06, 02:59
Medlem
Sir.Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotten_88
Det finns inte längre.
Men du borde sett den den stora texten som löd:"Medlemslista" medan den fortfarande existerade om du nu varit medlem i fyra år.

Det skulle väl fixas inom någon dag i våras. dragit ut på tiden något
edit: dr dollar
Citera
2010-01-06, 09:40
Medlem
Pranchas avatar
Någon användare har ju knåpat ihop en själv. Dock är den ganska dåligt uppdaterad.

http://fb.openpirate.com/
Citera
2010-01-06, 11:04
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prancha
Någon användare har ju knåpat ihop en själv. Dock är den ganska dåligt uppdaterad.

Shit, det visste jag inte. Men vad är orsaken till att medlemslistan inte kommit upp än? Bengan sade ju för länge sedan att koden redan var färdig och enbart skulle förbättras lite. Vad var det som hände?
Citera
2010-01-06, 11:21
Medlem
epost72s avatar
En del svar från beng i ämnet
Problemet är väl att ingen kunnat presentera ett enda vettigt skäl till varför det skulle finnas en medlemslista i den form som den en gång var.

Via Avancerad sökning kan man hitta medlemmar genom att skriva in några bokstäver ur nicket, välj "visa inlägg" och sök.

Om medlemmen inte skrivit några inlägg kan man fortfarande hitta profilen genom att lägga till nicket i slutet på Visa profil:
Citera
2010-11-15, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prancha

Jahapp, där ser man. Den som söker skall finna.
Citera
2010-11-15, 08:45
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
En del svar från beng i ämnet
Problemet är väl att ingen kunnat presentera ett enda vettigt skäl till varför det skulle finnas en medlemslista i den form som den en gång var.

Via Avancerad sökning kan man hitta medlemmar genom att skriva in några bokstäver ur nicket, välj "visa inlägg" och sök.

Om medlemmen inte skrivit några inlägg kan man fortfarande hitta profilen genom att lägga till nicket i slutet på Visa profil:
Fast i ärlighetens namn är det väl ingen som kommit med ett bra skäl till varför vi inte skulle ha en medlemslista som uppdateras 1-2 gånger per dygn heller...
Citera
2010-11-15, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Fast i ärlighetens namn är det väl ingen som kommit med ett bra skäl till varför vi inte skulle ha en medlemslista som uppdateras 1-2 gånger per dygn heller...

Har väl skrivits vid ett par tillfällen att det även är en fråga om att
försvåra outningar av fb medlemmar.

Själv tycker jag dock att den anledningen är långsökt. Men det har ju hänt vid ett
par tillfällen under årens lopp att folk blivit outade. Hur dessa puckon som outar folk
drar nytta av medlemslistan har jag inte ens bemödat mig att fundera kring.
Citera
2010-11-16, 14:48
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Medhåll på det.

Jag har förövrigt svängt i min åsikt på senare tid och tycker nu att det kunde vara motiverat med en medlemslista av flera skäl.
Citera
2010-11-16, 16:27
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Medhåll på det.

Jag har förövrigt svängt i min åsikt på senare tid och tycker nu att det kunde vara motiverat med en medlemslista av flera skäl.

Och dessa skäl är?

Själv ser jag ingen större nytta i en medlemslista. Och ser inte heller vad för nyttigt den kan användas för.

När listan fanns förr, så använde jag den faktiskt inte en enda gång till något vettigt. Men jag är öppen för att ändra min åsikt om någon har någon bra idé om hur den kan användas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in