Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-02-12, 15:01
  #1
Medlem
CthulhuXs avatar
Vet någon om hur lätt det är att få tag på 2C-B (Nexus ska det också heta) i Sverige (Stockholm helst då)? Är jävligt nyfiken på det, especielt pga av att det säjs att ha efekt mot "resistens" mot MDMA. Har liksom aldrig hört tals om det förutom på internet.
Citera
2004-02-12, 15:13
  #2
Medlem
Går det verkligen få tag på olagliga RC's?
Citera
2004-02-12, 15:18
  #3
Medlem
CthulhuXs avatar
varför inte? det går att få tag på andra olagliga droger.
Citera
2004-02-12, 15:37
  #4
Medlem
porrpumpans avatar
Det såldes där jag bor förra sommaren. Men jag skulle aldrig få för mig att lägga ut så mycket pengar för att köpa en olaglig RC. RC's säljs ju mycket dyrare på gatan än vad du kan köpa dem för på internet. Det finns andra 2C's med halogener på som 2C-I och 2C-C till salu på internet som är både lika till strukturen och effekten.
Citera
2004-02-12, 15:49
  #5
Medlem
CthulhuXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porrpumpan
Det såldes där jag bor förra sommaren. Men jag skulle aldrig få för mig att lägga ut så mycket pengar för att köpa en olaglig RC. RC's säljs ju mycket dyrare på gatan än vad du kan köpa dem för på internet. Det finns andra 2C's med halogener på som 2C-I och 2C-C till salu på internet som är både lika till strukturen och effekten.

ja men har dom samma boostande efeckt på MDMA som jag har hört 2C-B ska ha?
Citera
2004-02-12, 18:04
  #6
Medlem
Nemesis1s avatar
Om du har någon kemikunnig polare så finns "receptet" på 2C-B här:

http://leda.lycaeum.org/Documents/2C...is.11171.shtml
Citera
2004-02-12, 22:28
  #7
Medlem
porrpumpans avatar
Man kan även finna receptet i Alexander Shulgins bok PiHKAL. Kolla på erowid så hittar ni.
Det är ju väldigt inviduellt det du säger om att 2C-B skulle boosta MDMA's effekt. Kan både vara så att den faktiskt boostar precis som det kan vara placebo. Någon säger att 2C-B boostar MDMA's effekt och sen så tar man själv 2C-B och MDMA och så tycker man att ja fan vilken boost det blev. Jag tror personligen att chansen är lika stor att 2C-I boostar nästan lika mycket och med nästan lika dana effekter som 2C-B skulle ha gjort.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback