2010-01-05, 21:07
Medlem
DeusSanctis avatar
Jag vill installera ett spel som jag har på datorn i de här tre filerna. När jag mountar .img-filen får jag ett felmeddelande och mitt program kan inte mounta .sub eller .ccd. Vilken av dem är det jag ska mounta och vilket program kan jag göra det med? Är trött på att googla nu, jag fattar inget.
Har Windows 7.
Citera
2010-01-05, 23:15
Medlem
Vilket program mountar du med nu? Det är img filen du ska mounta, går ifs med den andra med.

Om du inte använder deamon tools, så fixa det. Power Iso funkar också bra.
Citera
2010-01-06, 02:40
Medlem
DeusSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nIcKe pIcKe
Vilket program mountar du med nu? Det är img filen du ska mounta, går ifs med den andra med.

Om du inte använder deamon tools, så fixa det. Power Iso funkar också bra.
Använde Deamon Tools och spelhelvetet går inte att spela i Windows 7. Jävla Windows 7. Jag hatar Windows 7. Jag ska fan installera Windows 95+ som på den gamla goda tiden.
Citera
2010-01-06, 02:55
Medlem
Woohoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeusSancti
Använde Deamon Tools och spelhelvetet går inte att spela i Windows 7. Jävla Windows 7. Jag hatar Windows 7. Jag ska fan installera Windows 95+ som på den gamla goda tiden.

Skyll inte på windows 7
Jag har W7 och Daemon tools funkar prima här, samma på min laptop. Kör x32-verisionen.
sub-filen är en undertextfil, vet inte hur den hamnat där. .ccd vet jag inte riktigt vad det är men .img-filen ska funka att mounta. Annars är det fel på filen skulle jag gissa.
Fungerar andra .img/.iso/.bin/.cue-filer att mounta?
Citera
2010-01-06, 08:21
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeusSancti
Använde Deamon Tools...

Finns inget som heter så. Programmet i fråga stavas med ae.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in