2010-01-04, 20:57
Medlem
Hall

Jag skall ka lite skidor nsta vecka och tnkte kpa ngon billigare kamera tills dess. Hade tnkt mig runt 1500 pix.
Finns det ngon variant som r bttre p att ta bildserier eller r det 'samma skit' p alla mrken? Grna ngon siba/onoff-modell d jag vill ha den innan fredag.

Finns det ngot att g p eller r det bara att vlja vilken som?
Citera
2010-01-04, 21:41
Medlem
vet inte om denna r s vrst bra (ser inte s ut om man tittar p informationen). den vrkar dock kunna tla lite om du skulle vara p ventyr.

http://www.netonnet.se/art/foto/komp...122282,4558%29

kan finnar p SIBA men det vet jag inte.
Citera
2010-01-06, 13:31
Medlem
Qvislings avatar
Hej, lnar trden lite..

Jag r ocks ute efter en liten och billig kompaktkamera. Jag kommer att anvnda den som "fyllekamera" d min systemkamera r bde fr stor och fr dyr att slpa runt p under fetivaler och krogbesk.

Finns det ngon som kan rekomendera en liten och billig kamera som kan passa detta ndaml?

Jag har tre nskeml frutom kraven p format och pris. Fr det frsta fr den grna vara snabb. Det r iriterande att behva vnta mnga sekunder frn det jag trycker ner avtryckaren tills bilden r tagen. Fr det andra br bildkvaliteten inte bli allt fr lidande (ls mobilkamera). Och fr det tredje fr kameran grna vara lttanvnd. Fulla mnniskor som lnar kameran ska ocks kunna ta bra bilder med den.

Tack p frhand

/D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in