• 1
  • 2
2010-01-04, 20:06
Medlem
Tänkte höra om här finns några Trekkers på detta forumet som hade tänkt lira sto, vore kul om man kunde dra ihop något svenskt
Citera
2010-01-04, 20:16
Medlem
Pulks avatar
Nä, får nog med sci-fi från SW:TOR och ME2. Star Trek Online ser ju förövrigt ut som skit.
Citera
2010-01-04, 21:26
Medlem
109740s avatar
Jag, när det väl kommer ut och man kan köpa det. Hoppas det inte är buggigt bara och ofärdigt. Det vore o smutsa ner ST ordentligt.
Citera
2010-01-04, 21:45
Medlem
Farbror Fazers avatar
i snitt 7 personer per samhälle i sverige
Citera
2010-01-04, 22:12
Medlem
abbe101s avatar
Jag hade tänkt att skaffa det men det förutsätter att jag har tid och att mitt internet blir stabilare.
Citera
2010-01-05, 09:34
Medlem
Pulks avatar
Kollat lite mer och har väl ändrat min åsikt lite. Jag gillar konceptet, eller ja, jag tycker det är intressant. Frågan är ju hur bra de lyckas för det kommer bli jävligt svårt att göra det bra. Det är även lite vagt med fakta på deras sida tycker jag.
Citera
2010-01-05, 10:44
Medlem
Ender.Ws avatar
Kan bli bra och som ST nerd så känner jag mig sugen på att spela, men det krävs att det finns ett större antal att spela mot.

Star Trek spelen har aldrig väckt något större intresse hos den stora massan, så vi får väl se. Har för mig att det ST spel som sålde mest och fick mest uppmärksamhet var Star Trek: A final unity, vilket var ett mycket bra spel.
Citera
2010-01-05, 11:30
Medlem
tja, såg nyss på steam att det gick att förhandsköpa spelet så får man komma med i tidig beta samt exklusiva items, via steam, om ni är intresserade dvs. Att det står "early" kan man kanske anta att det kommer en öppen beta senare om man inte vill förhandsköpa det.
Citera
2010-01-05, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SanCo
tja, såg nyss på steam att det gick att förhandsköpa spelet så får man komma med i tidig beta samt exklusiva items, via steam, om ni är intresserade dvs. Att det står "early" kan man kanske anta att det kommer en öppen beta senare om man inte vill förhandsköpa det.

Den öppna betan kommer på tisdag, men den är inte så öppen egentligen, den är endast för de som har förbokat samt de få platser som folk vinner via cryptics tävlingar. Har även för mig att om man beställde lifetime subscription på champions online så fick man en beta key med
Citera
2010-01-05, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ender.W
Kan bli bra och som ST nerd så känner jag mig sugen på att spela, men det krävs att det finns ett större antal att spela mot.

Star Trek spelen har aldrig väckt något större intresse hos den stora massan, så vi får väl se. Har för mig att det ST spel som sålde mest och fick mest uppmärksamhet var Star Trek: A final unity, vilket var ett mycket bra spel.

Det Star Trek-spel som har sålt mest är Star Trek 25th Anniversary från tidigt 90-tal.

A Final Unity var rätt uppmärksammat när det kom ut 1995, men jag tror aldrig det blev en försäljningssuccé för då hade man gjort uppföljare.
Citera
2010-01-09, 12:56
Medlem
Ender.Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proft
Det Star Trek-spel som har sålt mest är Star Trek 25th Anniversary från tidigt 90-tal.

A Final Unity var rätt uppmärksammat när det kom ut 1995, men jag tror aldrig det blev en försäljningssuccé för då hade man gjort uppföljare.

Ok. Hade bara för mig att när spelet kom så slog det nåt försäljnings rekord, fast det kan ju ha varit nåt annat de menade då..
Citera
2010-01-09, 13:42
Har aldrig gillat star trek så nej tack. Skulle vara bättre med star wars
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in