Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-01-03, 22:36
Medlem
tjena allihopa kollar på the departed på trean nu. Vad fan har de för problem?:O
Det är reklam var FJORTONDE minut. Dessutom varar reklamen i sex minuter, det är fan helt sick. Snart kommer vi se mer reklam än film..
Citera
2010-01-03, 22:38
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Stäng av teven då och vänd dig till andra källor.
Citera
2010-01-03, 22:38
Medlem
Gunnar.Rasputins avatar
Det värsta är hur de klipper för reklam. Det kan vara mitt i en scen som de klipper för reklam. De flesta amerikanska filmer har naturliga pauser för reklam men det bortser idioterna på tv3 ifrån och klipper lite efter känsla.
Citera
2010-01-03, 22:39
Medlem
SVT
Citera
2010-01-03, 22:48
Medlem
Multicriminals avatar
Film på TV är inte tittbart.
Citera
2010-01-03, 22:49
Medlem
jcm900mods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAE
SVT

kanske om man är 50 plus...
Citera
2010-01-03, 22:53
Medlem
Mockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jcm900mod
kanske om man är 50 plus...

Vad menar du med det?
Citera
2010-01-03, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scrubs
tjena allihopa kollar på the departed på trean nu. Vad fan har de för problem?:O
Det är reklam var FJORTONDE minut. Dessutom varar reklamen i sex minuter, det är fan helt sick. Snart kommer vi se mer reklam än film..
Du glömmer att reklam drar in mycket pengar. Vissa tycker att (inte jag nu fan) det är värd det. Men du kanske föredrar att få det gratis?!
Senast redigerad av reservkonto1234 2010-01-03 kl. 23:02.
Citera
2010-01-03, 22:59
Medlem
jcm900mods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mocken
Vad menar du med det?

SVTs programutbud tilltalar sällan ungdomar eller ens nygre människor.
Det är möjligtvis sporten och barnprogrammen som skulle locka andra grupper än medelålders plus. I övrigt tycker jag att kanalen är äckligt pk.
Detta är min åsikt om SVT.
Citera
2010-01-03, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Du glömmer att reklam drar in mycket pengar. Vissa tycker att (inte jag nu fan) det är värd det. Men du kanske föredrar att få det gratis?!

Det är väl klart att jag förstår att reklam behövs. Men man kan ju börja undra hur fan det står till när en film (läs: den som går nu på trean) varar i tre timmar och tio minuter, varav en timme och tolv minuter (cirka) är reklam.
Citera
2010-01-03, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Rasputin
Det värsta är hur de klipper för reklam. Det kan vara mitt i en scen som de klipper för reklam. De flesta amerikanska filmer har naturliga pauser för reklam men det bortser idioterna på tv3 ifrån och klipper lite efter känsla.

Precis, mitt i scen kan de klippa, sen går 6 min och man har helt tappat tråden. Tänk till exempel om de hade klippt i dialogen i en tarantinofilm. Man hade helt förlorat stämningen.
Citera
2010-01-03, 23:34
Medlem
High.Voltages avatar
Off-topic:
På tal om reklamen på TV3, iaf före jul så minns jag att det var en jävla massa reklam för alkohol vilket verkade dykt upp efter TV3 ändrat deras visuella tema på '3:an' osv.

Någon som vet vad det hade med att göra?

On-Topic:
Ja, hyr filmen istället så betalar du på ett annat sätt. Eller ladda hem den gratis går ju även det!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in