2013-06-11, 18:38
Medlem
GolfWangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Playstation har nog fortfarande övertaget då den blir billigare (själva konsolen och PS+), inge krav på uppkoppling och så kan man köra begagnade spel utan problem

ps+ kostar ju mer än guld.. fan va pantade folk är
Citera
2013-06-11, 18:43
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GolfWang

Ingen bryr sig om ditt pissxbox. Vad är det som är så svårt att fatta?
Citera
2013-06-11, 18:45
Medlem
GolfWangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Ingen bryr sig om ditt pissxbox. Vad är det som är så svårt att fatta?

visst visst, du var en av de som skrek högst om hur sjukt de e att live kostar men psn e gratis. nu när psn kommer kosta mer än live så håller du käft.. brukar vara så med idioter
Citera
2013-06-11, 18:47
Medlem
Har aldrig använt Xbox och jag gillade inte att man skulle behöva för att spela online. Men nu är jag tvungen att göra det, bara å acceptera typ. Är sjukt taggad på att köpa PS4, undra om jag klarar att hålla mig i några månader efter det släppt.
Citera
2013-06-11, 19:02
Medlem
C0ws avatar
Citat:

Ojsan, PS+ kostar ca 100kr mer, så hade lite fel där. Men oj fan vilken stor skillnad! + att man får spel som PS+ användare.
Men alla som köper Xbox One istället för PS4 är fortfarande efterblivna.

Krav på uppkoppling, ej fritt att köra begagnade spel och själva konsolen är dyrare
Senast redigerad av C0w 2013-06-11 kl. 19:08.
Citera
2013-06-11, 19:02
Medlem
xobxs avatar
Sjukt vad ps-fanboys kan vända snabbt.

Klagat som fan på att det har kostat online på xbox men nu när sony tar samma spår är det plötsligt jättebra
Citera
2013-06-11, 19:05
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xobx
Sjukt vad ps-fanboys kan vända snabbt.

Klagat som fan på att det har kostat online på xbox men nu när sony tar samma spår är det plötsligt jättebra

Vilka har sagt att det är jättebra? Folk säger bara att det är BÄTTRE än live. Jag hade fortfarande gärna sett att det var helt gratis med multiplayer, men eftersom jag knappt utnyttjar de funktionerna vet jag inte om jag kommer köpa pluskonto överhuvudtaget. Faktum kvarstår, Microsoft har totalt dribblat bort sig själva.

Citat:
visst visst, du var en av de som skrek högst om hur sjukt de e att live kostar men psn e gratis. nu när psn kommer kosta mer än live så håller du käft.. brukar vara så med idioter

Var jag?
Senast redigerad av ArturoBandini 2013-06-11 kl. 19:09.
Citera
2013-06-11, 19:09
Medlem
GolfWangs avatar
Citat:
Vilka har sagt att det är jättebra? Folk säger bara att det är BÄTTRE än live. Jag hade fortfarande gärna sett att det var helt gratis med multiplayer, men eftersom jag knappt utnyttjar de funktionerna vet jag inte om jag kommer köpa pluskonto överhuvudtaget. Faktum kvarstår, Microsoft har totalt dribblat bort sig själva.

Var jag?

vänder kappan efter vinden...
Citera
2013-06-11, 19:11
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
vänder kappan efter vinden...

Haha. Det ordnar sig nog ska du se, gubben.

För övrigt har jag inte valt bort Xbox pga live utan för att det är en pisskonsoll, och så lär det fortsätta enligt vad man fick se på E3.
Citera
2013-06-11, 19:13
Medlem
GolfWangs avatar
Citat:
Haha. Det ordnar sig nog ska du se, gubben.

För övrigt har jag inte valt bort Xbox pga live utan för att det är en pisskonsoll, och så lär det fortsätta enligt vad man fick se på E3.

jasså va på e3 visade de som visade att de va en pisskonsol?
Citera
2013-06-11, 19:16
Medlem
xobxs avatar
Citat:
Vilka har sagt att det är jättebra? Folk säger bara att det är BÄTTRE än live.

Det är ju ett faktum att alla som klagat innan plötsligt är helt okej med att man måste betala.

Nu är det ju dock inte bättre när det kommer till multiplayer vilket är det viktigaste med en online-tjänst.
Citera
2013-06-11, 19:20
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
jasså va på e3 visade de som visade att de va en pisskonsol?

Sådant man redan visste innan E3. Den värdelösa internetåtkomsten, omöjligheten att sälja begagnade spel och att tvingas ha en kamera och mikrofon igång dygnet runt i sitt eget vardagsrum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in